- mån 29 jan 2007, 10:53
[quote="jbl"]Dom påtalar även hur många 850 som fått nya lådor utan att kunden har påtalats.[quote]
Detta stämmer, volvo bytte en mängd av de dåliga lådorna under verkstadsbesök, utan att kunden fick veta det. Allt för att hålla flaggan i topp
Sen är det väl upp til var och en om saab är bättre än volvo eller tvärt om.
Saab VAR först med fwd. Och de VAR först med fungerande turbo.
Men hur kommer det sig att saab nästintill alltid haft ekonomiska problem? Och att volvo är så otroligt mycket större?
Om man ser över alla märkesbundna problem så tror jag att volvon är bättre, men inte mycket bättre. Jag antar att det också har att göra med att volvo har funnits längre, och att de alltid har varit bätte säkerhetsmässigt.
/MvH/Joakim
Detta stämmer, volvo bytte en mängd av de dåliga lådorna under verkstadsbesök, utan att kunden fick veta det. Allt för att hålla flaggan i topp
Sen är det väl upp til var och en om saab är bättre än volvo eller tvärt om.
Saab VAR först med fwd. Och de VAR först med fungerande turbo.
Men hur kommer det sig att saab nästintill alltid haft ekonomiska problem? Och att volvo är så otroligt mycket större?
Om man ser över alla märkesbundna problem så tror jag att volvon är bättre, men inte mycket bättre. Jag antar att det också har att göra med att volvo har funnits längre, och att de alltid har varit bätte säkerhetsmässigt.
/MvH/Joakim
850 Turbo, 16T, fullflödes DP - 250hk lågt räknat