- lör 15 mar 2025, 15:56
Jag har läst samma siffror på fler ställen så det stämmer nog. Det jag däremot inte hittat är exakt vad garantin täcker.
Moderator: Moderatorer
vjohnj skrev: ↑tor 27 mar 2025, 17:05 Polarens ena granne har skaffat en volvo batteribil, och han sa att han skulle aldrig skulle skaffa en tesla samt aldrig ladda på tesla laddstation på grund av att musk stöder Hitler..Jag förstår inte frågan. Kör själv en Nissan Leaf, är med i facebookgrupper för MG och Kia e-niro. Nämns inget om Tesla eller Musk. Har själv kollat lite efter Tesla nu när priserna börjar gå ner på dem, men än så länge är de för dyra att hålla i trafik och verkar även ha andra jobbiga kvalitetsproblem.
Är det så tänket är nu hos er med batteribilar?
vjohnj skrev: ↑tor 27 mar 2025, 17:05 Polarens ena granne har skaffat en volvo batteribil, och han sa att han skulle aldrig skulle skaffa en tesla samt aldrig ladda på tesla laddstation på grund av att musk stöder Hitler..Elon Musk är ju lite störd men Xi Jinping har nog ställt till med mer elakheter. Men din polares granne tror väl att Volvon är en svensk bil?
Är det så tänket är nu hos er med batteribilar?
vjohnj skrev:Ja frågar du mig så bryr jag mig inte. För det är saker jag inte kan styra över, samt behöver jag bränsle så ja..Du har en rätt konstig logik i ditt resonemang. Som om att välja elbil radikaliserar. ... Det kanske snarare så att det är icke-elbilsägare som repar Teslor, eller vet du något speciellt i fråga ?
Men kan tänka m7g att folk med batteri bilar kanske har lite annat tänk? Med tanke på att folk håller på och sabotera tesla bilar och affärer etc,etc
Overtok nylig en 2020 XC90. La ganske raskt merke […]
Gäller det den nuvarande generationen V60 fin[…]