Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1465034
@Nypis, Detta är första gången jag har problem sedan den nya appen kom

@valln, Mja, skulle lägga in en sak i bagaget när jag gick för bi bilen så försökte låsa upp bilen via appen men det fungerar inte alls... Hade blivit utloggad innan visade det sig med
Användarvisningsbild
av Its1more
#1465035
Min bil står i garaget och används tydligen. Allt verkar ligga ett steg efter. När jag hr kört en sväng får jag föregående session, men inte senaste. Den är både olåst och fulladdad…

iPhone 8 med 14.8 samt appversion 5.4.1.

Har loggat ut och ladda ner igen, ingen skillnad.

Har provat att byta tillbaks till gamla designen, ingen skillnad.

/Fredrik
av kebabpizza
#1465037
Tillförlitlighet och Volvo on call är inget som man brukar nämna i samma mening.
Jag har avinstallerat appen då jag bara retar mig på att den i stort sett aldrig fungerar.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1465038
Står även i min app att bilen används, trots att den har varit låst och avstängd i 1,5 timme.
av Ingram71
#1465047
Samma sak här. Skulle programmera värmaren nu tills imorgon bitti, men appen säger att bilen används fast den står parkerad och larmad…
XC60 B4 MY21
/Niklas
Användarvisningsbild
av Its1more
#1465060
valln skrev: tis 21 sep 2021, 20:21 Its1more, har du provat att köra diagnosen i Volvo-appen?
Ja, och inget fel rapporterat.
Användarvisningsbild
av Its1more
#1465117
Idag fungerar den utmärkt för mig. Någon annan som hade problem igår, men som det funkar för idag?

/Fredrik
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Nya E-klass AllTerrain kanske?

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom