Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1450217
Hej
Tänkte bara se om någon med en svart V60 från 2014-2018 som gjort polestar optimering på senare år också fått ett vitt emblem och hur ser det ut när de satt på den :-D
Just nu har jag V60 - D4 på bilen och tänker göra en av tre saker
1. Ska göra lackbehandling i juli och tar då eventuellt bort alla emblem.
2. Sätta på det vita polestar emblemet
3. Låta det vara som det är.

Tänkte se om någon har gjort en polestar optimering äldre modellen V60, fått det vita emblemet och har en bild hur det ser på en svart bil :P

Om det finns någon hör gärna av er med bilder!

Hör gärna också av er vad ni hade gjort med alla typer av emblem på bakluckan :-)
#1450279
Jag tycker du ska ta bort motor och modellemblem. Tycker det blir snyggare med en ren baklucka. Med det skippa dessa enl. Mitt tycke rätt fåniga fyrkantiga emblem. Oavsett vad de står på dem.
Min hade kommit med ett Classic-emblem men jag bad verkstaden att vara sig det eller modell eller motoremblem skulle vara där. Jag har faktiskt pillat bort dessa emblem på samtliga volvo jag ägt. Ända sen 240-tiden.
#1450281
Tycker det ser bra ut med dessa däremot, hade jag köpt en bil utan hade jag monterat :) Men testa med att rulla vanlig tejp med den kladdiga sidan utåt och montera så bara för att se vad du tycker
#1451115
Tycker egentligen att det är snyggast utan emblem, faktiskt. Nu har ja iofs på R-Design och Polestar emblem, självklart sitter de så det får plats på ett snyggt sätt. Nästa bil ska va utan emblem.
Så nej inget vitt emblem.
#1451129
Dock bör man flytta in motorbetäckningen med tycker jag så det blir så här :-)

.
800x.jpeg
800x.jpeg (65.13 KiB) Visad 625 gånger
Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]

Fälgar och däck till t.ex. 850. 8,0X17 […]

Givare i kylaren hoppar ur

FD157206-43B1-4472-AD81-D6770C3D768F.jpeg Hej! 9[…]