EX30(24-), EX90 (25-) relaterade ämnen.

Moderator: Moderatorer

av HugoT
Någon mer som fått uppgifter om försenad leverans igen? Hade från början vecka 2-6 2025, nu är beräknad leverans flyttad till 2025-06-02. Känns lite sådär.
av Saabturbo95
Står ” just nu kan inte leveranstiden visas”. Och min säljare har inte hört av sig. Gissar ingen vet när det blir.

Ska runt i veckan med en vän och kolla utbudet på andra märken. Riktigt trött på detta och hur dåliga Volvo är på att ta hand om sina kunder :-(
av Geoham
Saabturbo95 skrev: mån 16 sep 2024, 20:22 Står ” just nu kan inte leveranstiden visas”. Och min säljare har inte hört av sig. Gissar ingen vet när det blir.

Ska runt i veckan med en vän och kolla utbudet på andra märken. Riktigt trött på detta och hur dåliga Volvo är på att ta hand om sina kunder :-(
Du ska inte ringa din säljare och fråga innan du börjar kika på annat?
av Geoham
leiwi skrev:
Geoham skrev:Någon som frågat angående förseningen och fått svar att bilen kommer som planerat?
Skojar du ? :-) :-)
Varför ska jag skoja?
av Geoham
Jag pratar alltså om den senaste förseningen, många har ju fått ändrat leveransdatum från Nov till Mars/April. Jag undrar om ALLA har fått det? Jag förstår inte om förseningen gäller alla leveranser eller om vissa får sin bil Nov/Dec. När jag ringde och frågade så var tydligen min bil "på banan" och ska därför levereras Nov/Dec. Men vem vet, kanske får ett samtal snart jag med...
av Saabturbo95
Jag har mejlat och ringt min säljare utan något svar. Skrev i chatten med Volvo och dom kunde inte hjälpa mig heller.
Min bild efter vad jag hört är att alla Europa bilar är försenade. Ser du leveransvecka på Volvo sidan? Min försvann därifrån samma dag den ändrades till vecka 13. Nu står det att min säljare kommer kontakta mig, något som inte skett :-(
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 45

Tack för alla svar. Efter viss fördr&oum[…]

Hej! Symbolen för avgasreningssystem lyser o[…]

Varningen om åldrat bränsle kommer n&au[…]

Blir väl denna då? https://www.bildelsb[…]