Moderator: Moderatorer

grålle1 skrev: Sitter det inte LED överallt redan i den!? :idea:
Inte till regplåten om jag minns rätt.
Orginalservice, alltid skönt efteråt! 5000kr fattigare men det var det värt!
Tvättade självklart innan men det glansen försvinner alldeles för fort! :???:
Som dom flesta av er (tror jag) blir man ju rasande på idioter som svänger in precis
framför en ist. för att passera förbi en bit :evil:
Fick ett mkt bra pris på ytterligare två Cratus 18", som hämtades idag.
Dessa får agera reserv i förrådet, om ngt händer någon av de andra nästa vinter.
Hämtade en leverans av 15 ulltvättvantar oxå. Nu har jag ett rejält lager som räcker länge... 8)
grålle1 skrev:
grillchips skrev: På tal om det, måste beställa hem LED-armaturerna till V90n! :D
Sitter det inte LED överallt redan i den!? :idea:
Nu kan jag vara ute och cykla, men har för mig att dimbakljuset/dimbakljuset måste ha vanliga glödlampor. Detta för att det ska bli varmt och smälta eventuell snö. Tänk gärna på att slå på dimbakljusen när ni kör i snöstorm eller snörök. Då syns ni bättre bakåt. :D
Dagens ledbakljus är värdelösa i snöstorm och snörök.
Nä hellre som många andra idioter med drl fram och släckt bak

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Magnus-B skrev:Nä hellre som många andra idioter med drl fram och släckt bakBild

Jag vet inte vilken idiot som övertygade beslutsfattarna innom EU att bakljusen inte behöver vara tända ihop med DRL. Men han hade inte överlevt min "kritik" om jag träffat den jä..a IDIOTEN. :evil: :evil: :twisted: :x :???: :-(O) :-(O) :-(O) :-(O)
fjohan82 skrev:Fick ett mkt bra pris på ytterligare två Cratus 18", som hämtades idag.
Va i helsike?! :D
grillchips skrev:
fjohan82 skrev:Fick ett mkt bra pris på ytterligare två Cratus 18", som hämtades idag.
Va i helsike?! :D
Säger jag med!! Men av egen erfarenhet är det fullt möjligt att skada en fälg :oops:
EbbevonVolvo skrev:
Magnus-B skrev:Nä hellre som många andra idioter med drl fram och släckt bakBild

Jag vet inte vilken idiot som övertygade beslutsfattarna innom EU att bakljusen inte behöver vara tända ihop med DRL. Men han hade inte överlevt min "kritik" om jag träffat den jä..a IDIOTEN. :evil: :evil: :twisted: :x :???: :-(O) :-(O) :-(O) :-(O)
Det som verkligen stör mig är att DRL fram är krav men att släckta bakljus så vitt jag vet är frivilligt, dvs de får faktiskt vara tända. Ändå väljer Volvo att slå på stora trumman om säkerhet med släckta baklysen..
SBergdahl skrev:
EbbevonVolvo skrev:

Det som verkligen stör mig är att DRL fram är krav men att släckta bakljus så vitt jag vet är frivilligt, dvs de får faktiskt vara tända. Ändå väljer Volvo att slå på stora trumman om säkerhet med släckta baklysen..
Volvo har ju hörsammat det! Alltså att det är frivilligt.. I autoläget är bakljusen tända. Man måste som förare aktivt gå in och släcka dem genom att ha i parkeringsljus-läget för att dom ska vara släkta. (då är dom är tända när man står stilla men slocknar så fort man börjar köra.)
Senast redigerad av 1 joel80, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 889
  • 890
  • 891
  • 892
  • 893
  • 1912
V60 sliter däck bak

Men står att första steget du länk[…]

Fick mejl av Volvo cars i torsdags om att jag ska[…]

Hade nog tur, för pinnskruvarna satt kvar i b[…]

Lufta koppling som inte går