Moderator: Moderatorer

Kvalitén verkar bra. Bättre än nålfilt i alla fall. De ska vara slitstarka, därför har de ingen förstärkning för gasfoten. Jag kan inte avgöra om de är bättre, eller sämre, än de Holländska, eftersom jag aldrig sett några. Hur de står sig i jämförelse med Volvos "lyxmattor", vet jag inte heller. :|
Anländ till utlämningsställe. (Det gick fort)
Uthämtad.
Monterad.
Bilder.
4570.jpg
4570.jpg (573.92 KiB) Visad 1421 gånger
Bilagor
4578.jpg
4578.jpg (651.54 KiB) Visad 1423 gånger
Håller med riktigt snyggt!!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
grillchips skrev:Vrålsnyggt Ebbe! Är du nöjd?
Ja, faktiskt! Blev väldigt diskret och sticker inte ut för mycket. Jag, som älskar krom, insåg direkt att krom helt enkelt inte hade passat in så som detta gör.
Bilder gör det inte rättvist, svårt att få det se ut som det verkligen gör. :D Savile grå är också en svår färg att fotografera så det ser ut som det gör i verkligheten. Det gäller att få till alla inställningar i Photoshop, annars vill det gärna gå mot blått, grönt, eller svart. :D Jag fotograferar alltid i RAW-format och "framkallar" sedan bilderna i datorn. Fast det kanske bara jag som är kinkig.

Led belysningsarmaturerna fick dock justeras, då kontakterna satt för långt in. Fick ta en gång och bocka ut dom 1 mm på varje sida. Lite slarvigt kan jag tycka då det var modellanpassade ledarmaturer. Tror inte dom blev för starka i alla fall, vilket jag var orolig för.
Tycker både skyddslist och LED blev kanon. Jag upplevde samma med mina LED-armaturer som var specifikt för V50. Inte nog med att jag fick böja ut kontakterna lite men jag fick även SLIPA NER kanterna på själva plasten. Hela pjäserna var ~1mm för breda runt om så de stack ut en bit vilket varken var snyggt eller säkert. Kul att köpa modellanpassat från Kina. :lol:

Edit:
På tal om det, måste beställa hem LED-armaturerna till V90n! :D
Har för första gången sedan jag köpte första bilen blivit helt billös. Sålde v70in idag då jag hämtar ut v90in i morgon. Känns dock bra nu när de är gjort.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
grålle1 skrev:
grillchips skrev: På tal om det, måste beställa hem LED-armaturerna till V90n! :D
Sitter det inte LED överallt redan i den!? :idea:
Inte i bakre blinkersen sist jag hörde. Så inte riktigt överallt (om det inte är fixat numera) ;p
  • 1
  • 888
  • 889
  • 890
  • 891
  • 892
  • 1912
Svart grill

Ah ok så då är där såk[…]

Var inte akilleshälen på GDI-motorerna […]

Den källa jag hittade påstod att ä[…]

På samma sätt tror jag också dies[…]