Moderator: Moderatorer

EbbevonVolvo skrev: @grillchips: Bilder kommer när den är monterad. Ska bara lägga på ett transparent skydd ovanpå skyddet. Var VI inte överens om att det skulle VI göra? :lol:
Haha! Så sant! Har fasen inte köpt hem skyddsfilmen ännu, måste göra det!
av Jensi
EbbevonVolvo skrev:
Magnus-B skrev:Jag har sett honom på Willys parkering ringde 112 och det kom en blå/vit bil med saftablandare på taket och hämtade honom.
Var det du?
Ska bli kul att se bild på resultatet sen i allafall.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det tog åtta timmar innan "tanten" kom och löste ut mig. Tur att hon är trovärdig, i alla fall. :D

@grillchips: Bilder kommer när den är monterad. Ska bara lägga på ett transparent skydd ovanpå skyddet. Var VI inte överens om att det skulle VI göra? Bild
Även jag väntar en savile v90 och har skyddet stående här i väntan på bilen som hämtas på torsdag. Är på rätt nyfiken på hur de passar. Får se vem som blir först :)

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Användarvisningsbild
av grillchips
Jensi skrev:Även jag väntar en savile v90 och har skyddet stående här i väntan på bilen som hämtas på torsdag. Är på rätt nyfiken på hur de passar. Får se vem som blir först :)

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Oh nice! Handlaren ringde idag och ville boka hämtning, så den 19e har vi preliminärt bokat att vi hämtar vår. :D
av errim
Bytt stötdämpare bak. Märkte häromdagen att bilen var sladrig bak. Gungade höger bak och den ville inte sluta gunga.
Lyfte upp bilen bak och såg att dämparen hängde i luften. Nedre öglan hade släppt från dämparen.
Köpte Biltemas gasdämpare. Gick rätt smidigt att byta. Bilen är en 240SE usa- edition 1992.
fjohan82 skrev:
Perra83 skrev:
fjohan82 skrev:Tvättat bilen och de nyinköpta fälgarna.
77 minuter i GDS-hallen stod det på kvittot...
Ser inte bilden på fälgarna! :lol: :wink:
Haha, det är vanliga Cratus 18" som sitter på V70 r-design.
De ska bli nästa säsongs vinterpuckar, Njord 17" som sitter på nu är helt okej men lite pilligare att hålla efter...
Dom kommer att sitta som en snyting! Jag har haft dom en vinter nu och gillar dom verkligen. Som sagt lätta att hålla rena. Köp 235/40 18. Jag har 225/45 18 men kan tycka att dom är lite smala. Däcken går precis kant i kant med fälgen.
Nya Nokian hakka R3 kommer att finnas till vintern 18/19.
Perra83 skrev:Dom kommer att sitta som en snyting! Jag har haft dom en vinter nu och gillar dom verkligen. Som sagt lätta att hålla rena. Köp 235/40 18. Jag har 225/45 18 men kan tycka att dom är lite smala. Däcken går precis kant i kant med fälgen.
Nya Nokian hakka R3 kommer att finnas till vintern 18/19.
Tack för tipset! Kör på 235 nu och de passar bra på fälgar som är 8 breda.
Tänkte köpt däck nu på vårkanten, men då väntar jag in R3.
Hämtat mina sommarmattor, och samtidigt tvättat bilen. Det senare var kanske onödigt eftersom det är plusgrader och det inte syns speciell stor skillnad nu när jag är hemma igen. Men den skit som var förut, är ju inte samma som nu. :lol:

Så här ser i alla fall förarmattan från Hova ut.
Förarmatta.JPG
Förarmatta.JPG (467.09 KiB) Visad 2446 gånger
Ser bra ut hur känns mattan i kvalite?

Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 887
  • 888
  • 889
  • 890
  • 891
  • 1912
Svart grill