Moderator: Moderatorer

Skickade iväg en beställning på stötfångarskydd till XC60n. Jag har haft riktigt svårt att bestämma om jag skulle ha Rostfri Metall Krom-Look, Lastskydd Carbon, Borstad Alu-Look, Rostfri Borstad Metall eller Rostfri Borstad Metall Svart.
Min bil har ganska mycket krom i original och det gillar JAG. :lol: Har ni sett någon illa gående gubbe som smugit omkring på parkeringsplatser i Skåne så kan det ha varit jag. Detta för att se hur dom olika ser ut med Savile grå. Dom flesta jag såg som överhuvudtaget hade något var i svart gummi. Säkert det mest tåliga och billigaste, men det föll inte mig på läppen. Nu har jag tittat sedan september månad och tagit ett beslut. Det stod till slut mellan Rostfri Metall Krom-look och Rostfri Borstad Metall Svart (som inte verkar vara svart utan mer mörkt grå). Den senaste har jag tyvärr inte hittat på någon bil i "rätt" färg, så det blev en liten chansning på att detta ändå kommer att ge ett diskret och sobert intryck. Kände det som att det skulle bli för mycket med krom-look. Blev denna: https://www.hova.com/lastskydd-rostfri- ... p-s1%2F246.
Slängde in två led armaturer till skyltbelysningen också. Antagligen kommer jag väl tycka att dom lyser för starkt. Då får jag väl måla glaset ...
Jag har sett honom på Willys parkering ringde 112 och det kom en blå/vit bil med saftablandare på taket och hämtade honom.
Var det du?
Ska bli kul att se bild på resultatet sen i allafall.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
EbbevonVolvo skrev: Blev denna: https://www.hova.com/lastskydd-rostfri- ... p-s1%2F246.
Slängde in två led armaturer till skyltbelysningen också. Antagligen kommer jag väl tycka att dom lyser för starkt. Då får jag väl måla glaset ...
Härlig historia. ;) ska verkligen bli intressant att se den på, jag beställde hem samma för ett par veckor sen men nu är det 2v kvar innan vår Savile-V90 kommer hem så jag är otroligt spänd på hur den listen kommer bli på bilen. Kräver nästan bilder av dig så fort du fått hem den. ;)
Användarvisningsbild
av SvenB
grillchips skrev: Kräver nästan bilder av dig så fort du fått hem den. ;)
Man skulle nästan kunna ana att "herrn" är som ett barn på julaftonsmorgonen. :wink: Jag hade i alla fall varit det. 8)
SvenB skrev: Man skulle nästan kunna ana att "herrn" är som ett barn på julaftonsmorgonen. :wink: Jag hade i alla fall varit det. 8)
Du skulle bara veta! Sambon tyckte jag var underlig igår när jag såg att det slog om till byggd och skuttade omkring, idag slog den dessutom om till 2v kvar. :oops: :lol:
andreas202 skrev:Fordonsbesiktning avklarad nu på morgonen efter jobbet. Galant gick det och inget att han ens att på peka om.
Dom är fan bra dom här Göteborgsvagnarna!
Skönt!!
Det ska inte vara något att anmärka på besiktningen. Iofs kan något ske på vägen till besiktningen.
Perra83 skrev:
fjohan82 skrev:Tvättat bilen och de nyinköpta fälgarna.
77 minuter i GDS-hallen stod det på kvittot...
Ser inte bilden på fälgarna! :lol: :wink:
Haha, det är vanliga Cratus 18" som sitter på V70 r-design.
De ska bli nästa säsongs vinterpuckar, Njord 17" som sitter på nu är helt okej men lite pilligare att hålla efter...
Magnus-B skrev:Jag har sett honom på Willys parkering ringde 112 och det kom en blå/vit bil med saftablandare på taket och hämtade honom.
Var det du?
Ska bli kul att se bild på resultatet sen i allafall.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det tog åtta timmar innan "tanten" kom och löste ut mig. Tur att hon är trovärdig, i alla fall. :D

@grillchips: Bilder kommer när den är monterad. Ska bara lägga på ett transparent skydd ovanpå skyddet. Var VI inte överens om att det skulle VI göra? :lol:
  • 1
  • 886
  • 887
  • 888
  • 889
  • 890
  • 1912

Hej Jag ser att det portproblemet har funnits l&au[…]

Är det någon som har den senaste MMM2 s[…]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

Finns det någon ÅF för turbofj&au[…]

Visa din semesterbil(d)