Moderator: Moderatorer

SvenB skrev:Har du något bättre förslag :?: Den måste väl ligga någonstans. Alternativet vore "Allmän bildiskussion", men det är ju fel det också eftersom det är Volvo det handlar om. :!:
Äh, jag svarar väl här oxå :lol:

tråden låg tidigare länkad under Anslag i varje modellkategori, vilket jag tyckte var bra.Ursprungligen låg denna tråd från början just EN modellspecifik tråd men eftersom den blev så populär så flyttades den ut så den blev synlig i alla modellkategorier.
Användarvisningsbild
av SvenB
Okej, då har jag lärt mig något. :) Själv hittar jag tråden under "Visa dina inlägg".
SvenB skrev:Okej, då har jag lärt mig något. :) Själv hittar jag tråden under "Visa dina inlägg".
Samma här :lol:
Användarvisningsbild
av SvenB
Varit och hämtat mina stänkskydd. Jag kom hem med endast framlapparna. Bak hade de, precis som P210 varnade mig för, beställt fel. Det skiljer ju på S40 och V50 bak. :twisted:
Fick hem mina LED´s ifrån dx.com igår, 1 månad efter beställning :roll: blir väl att montera dom till helgen när även sommarhjulen ska på. Behövde dessutom fylla på tvätt och bilvårds arsenalen inför vårrekonden vilket medföljde en beställning ifrån Bollnäs sent igårkväll :D
SvenB skrev:Varit och hämtat mina stänkskydd. Jag kom hem med endast framlapparna. Bak hade de, precis som P210 varnade mig för, beställt fel. Det skiljer ju på S40 och V50 bak. :twisted:
Tur i oturen kanske. Jag tycker de där fram gör mest nytta, bak hade jag högre förväntningar men visst gör de nytta. Tycker även att de smälter in bra i bilen vilket jag var lite skraj för innan de åkte på.
Användarvisningsbild
av SvenB
börne skrev:Hade också problem att hitta tråden, varför har detta ändrats att den inte ligger i alla kategorier längre?
Det är ju bara första gången någon behöver leta. Sedan finns den ju under "Visa dina inlägg"
SvenB skrev:Det är ju bara första gången någon behöver leta. Sedan finns den ju under "Visa dina inlägg"
Jo... sant, tog ju ingen evighet att hitta den, men blev lite tjurig & kollade ett par gånger extra då den ju ska finnas här tänkte jag i S80N V70II....... delen alltså :wink:
V70:n blev tvättad igår och som traditionen bjuder så har det nu kommit ett felmeddelande om "lampfel positionsljus"... Så vad man borde göra för Volvon idag är ju givet. :)
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 1912
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]