Moderator: Moderatorer

Jo det var nog jag som skrev om det.. men jag har inte varit duktig och följt det, utan kört på känn. Haha.. Man lever inte alltid som man lär. :)
mattish: Tack, då kan jag pusta ut iallafall.

joel80: Bättre än inget! ;)
Japp, men det får som inte göra med xenon egentligen. Men jag fick inte ens skruva ner den själv medans jag stod där :(

Skulle till verkstad när det är xenon sa dom bara.

Nu är det åtgärdat iaf.
Hahaha.. tror du han stack till verkstad? ;)
Jag skulle åkte ett varv runt och direkt gått in och bett om återbesiktning.. om jag hade haft med mig mejseln.
Tror Brainy hade gjort detsamma..
Vred ner reostaten nästan till botten på V70in. Blev med det samma mycket mysigare i kupén.

Så ett tips till alla med belysning under färd på golv, handtag, dörrfack mm, vrid ner reostaten :)

Hade varit annat om det var ett gult, orange eller rött ljus, då hade det varit mysigt. Det kalla ljuset (eller krispigt som Volvo kallar det i broschyren) är inget vidare.

På 740 turbon har jag så kallade fjortistuttar med rött sken under stolarna och vid fötterna passageraren fram, mycket finare ljus än i V70in :)
Vad har nu hänt med denna tråd? Finns endast i kategorin volvo 200, 300, 400? Trodde den var gemensam för alla volvomodeller :roll:
Användarvisningsbild
av SvenB
Har du något bättre förslag :?: Den måste väl ligga någonstans. Alternativet vore "Allmän bildiskussion", men det är ju fel det också eftersom det är Volvo det handlar om. :!:
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 1912
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]