Moderator: Moderatorer
grillchips skrev:Sitter och läser på inför offert-förhandling på fredag medan Betty Blue är på service. Se ifall det är värt att ro hem en fabriksny V90 eller sikta på att hitta en bättre beggad.Jag hade förmånen att köra en XC90 (MY2018) med all teknisk uttrustning som fanns. Kan verkligen säga att halva känslan där är att ha en fullutrustad bil som samverkar med föraren.
Vansinnigt svårt att bygga en ny bil inom rimliga gränser... :lol:
Edit:
Och nu så har sambon gått bananas med V90-broschyren. Om hon bara visste vad allt kostade... :lol:
SebSE skrev:Jag var med om något liknande i somras då min V50 stod på verkstad. Jag fick en V60CC, med allt, som hyrbil av Volvoassistans. Sen när jag skulle hämta min bil gick jag en "sväng" i bilhallen och såg en V40CC i ett hörn, med motsvarande utrustning. Då blev det väldigt svårt att inte köpa den. Att sedan säljaren tydligen hade kund på en V50 D2, och gav ett "sockrat" mellanpris, gjorde det ändå svårare att låta bli.grillchips skrev:Sitter och läser på inför offert-förhandling på fredag medan Betty Blue är på service. Se ifall det är värt att ro hem en fabriksny V90 eller sikta på att hitta en bättre beggad.Jag hade förmånen att köra en XC90 (MY2018) med all teknisk uttrustning som fanns. Kan verkligen säga att halva känslan där är att ha en fullutrustad bil som samverkar med föraren.
Vansinnigt svårt att bygga en ny bil inom rimliga gränser... :lol:
Edit:
Och nu så har sambon gått bananas med V90-broschyren. Om hon bara visste vad allt kostade... :lol:
Skulle hellre gå på de intelligenta funktionerna än "stylingen".
Fick mejl av Volvo cars i torsdags om att jag ska[…]