Moderator: Moderatorer

Spolarvätska på tapp är sjukt bekvämt men det är för jäkla dyrt för att vara intressant. De borde ju kunna öka försäljningen rätt rejält om de sänkte priset till nån tia litern eller nåt så att det bara blir lite dyrare än att köpa dunkar istället för tre gånger så dyrt.

Jag var själv inne på Jula häromdagen och passade då på att köpa 30 l för 200 kr. Borde räcka vintern ut utan problem.

På sommarn kör jag tabletter. Beställde från Aliexpress senast då Biltema verkar ha slutat med sin men har inte hunnit prova den än. Billig var den iaf..
På sommarn kör jag tabletter. Beställde från Aliexpress senast då Biltema verkar ha slutat med sin men har inte hunnit prova den än. Billig var den iaf..[/quote]

Tabletter var något nytt för mig! Hur hittar man dom på Ali?

/Berra
BerraXC skrev:På sommarn kör jag tabletter. Beställde från Aliexpress senast då Biltema verkar ha slutat med sin men har inte hunnit prova den än. Billig var den iaf..

/Berra[/quote]
Sökte på wiper fluid eller nåt sånt.

Biltemas har fungerat jättebra. Har som sagt inte hunnit prova dessa men kan återkomma när jag gjort det.
SBergdahl skrev: Inte för att vara elak mot de här som kör V50 men vad har du tidigare om en sån var världens grej? ;-)
Inte så märkligt. Jag fick samma Aha-upplevelse 2009 när jag provkörde en V50 efter 4 år i en Renault Megane My-06.
OlofOskarsson skrev:Har varit Volvo-lös i ett par år nu men blev erbjuden under julhelgen att provköra en släktings V50 D2 -09 och jisses vilken grej. Nu sitter man här och är lagom sugen att slå till på en begagnad inför sommaren.... Får sluta upp att träffa släktet ett tag, det blir alltid såhär 8)
D2 fanns inte 2009. V50-dieslar från 2009 (1,6D och 2,0D) har inte underhållsfritt partikelfilter, vilket D2 har.
D2 lanserades som MY11. Jag hade en som jag avverkade 20000 mil med på typ 6 år.
SBergdahl skrev:
BerraXC skrev:På sommarn kör jag tabletter. Beställde från Aliexpress senast då Biltema verkar ha slutat med sin men har inte hunnit prova den än. Billig var den iaf..

/Berra

Biltemas har fungerat jättebra. Har som sagt inte hunnit prova dessa men kan återkomma när jag gjort det.[/quote]

Tackar så mycket, måste testas! :)
BerraXC skrev:
SBergdahl skrev:

/Berra

Biltemas har fungerat jättebra. Har som sagt inte hunnit prova dessa men kan återkomma när jag gjort det.
Tackar så mycket, måste testas! :)[/quote]
Väldigt bekvämt när man är på semester att kunna fylla på kranvatten och en tablett var man än är.
SBergdahl skrev:
BerraXC skrev: Tackar så mycket, måste testas! :)
Väldigt bekvämt när man är på semester att kunna fylla på kranvatten och en tablett var man än är.
Ali. Svensk handels stora nemesis... "men nu kan vi ju inte ha 90% vinstmarginal längre :("

Vilket man ser på alla köpta reportage i media "Köp inte på ali då dödar en kattunge då". Journalisterna frågar aldrig var svenska butiker/kedjor köper sina saker (I regel från exakt samma ställen med olika förpackning)
SebSE skrev:
SBergdahl skrev:
BerraXC skrev: Tackar så mycket, måste testas! :)
Ali. Svensk handels stora nemesis... "men nu kan vi ju inte ha 90% vinstmarginal längre :("

Vilket man ser på alla köpta reportage i media "Köp inte på ali då dödar en kattunge då". Journalisterna frågar aldrig var svenska butiker/kedjor köper sina saker (I regel från exakt samma ställen med olika förpackning)
Fanns ju även på Wish, gratis dessutom! Endast frakt på 18kr!
Stackars kattungar...
  • 1
  • 846
  • 847
  • 848
  • 849
  • 850
  • 1912
V60 sliter däck bak

Men står att första steget du länk[…]

Fick mejl av Volvo cars i torsdags om att jag ska[…]

Hade nog tur, för pinnskruvarna satt kvar i b[…]