Moderator: Moderatorer

Walkmann skrev:
fjohan82 skrev:Spolat av allt salt. Blir en grundligare tvätt nästa helg.
Salt!? Fan har dom börjat redan.. :cry: :*O/
Jo, denna veckan har jag lyckats hamna på sånna vägar... :???:
Var på bilprovningen igår och skulle besikta v40n. Tänkte att det kunde vara bra att få domen på alla fel som kunde tänkas vara. Döm av min förvåning då besiktningsmannen sa att ja men de här gick ovanligt bra. Gick igenom UA,hur är jag inte så begripa men jag tar det alla dagar i veckan. Trodde iaf att dom skulle påpeka att gummi skyddet till ena handbroms vajer inte satt ordentligt.
Bytte till nya vinterhjul med dubbfria Continental VikingContact 6. Var länge sedan jag åkte dubbfritt på vintern men nu när vi har en lägenhet i stan också så blev valet enkelt. Hoppas de är lika bra som i testerna.
Användarvisningsbild
av SvenB
Eftersom Mekonomen fortfarande har kampanj på CTEK MXS5.0, har jag uppgraderat mitt CTEK innhav.
Satte in en extra hylla från ebay. Har läst att många är nöjda, framförallt på "swedspeed" och tänkte prova. Känns kanonbra än så länge. Dock fick avspolningspoletterna inte ligga i sina fack mer än någon kilometer då de låg och skakade och blev nästan vansinnig på ljudet :mrgreen:
IMG_3377.JPG
IMG_3377.JPG (85.22 KiB) Visad 9289 gånger
Visade sig att jag hade en drös med polletter också, spolar av på olika platser. En vid jobbet, en som ligger nära där jag bor, den sista hade dessutom en kampanj sist så :wink:

Kanske skulle ge några polletter till grannen ?:-/
IMG_3364.JPG
IMG_3364.JPG (683.32 KiB) Visad 9279 gånger
Micce1980 skrev:Satte in en extra hylla från ebay. Har läst att många är nöjda, framförallt på "swedspeed" och tänkte prova. Känns kanonbra än så länge. Dock fick avspolningspoletterna inte ligga i sina fack mer än någon kilometer då de låg och skakade och blev nästan vansinnig på ljudet :mrgreen:
IMG_3377.JPG
Min ser inte riktigt likadan ut men tvättpoletterna ligger stilla.

Bild
Perra83 skrev:Min ser inte riktigt likadan ut men tvättpoletterna ligger stilla.
Hmm, kanske berodde det på att det är gatsten första kilometern hemifrån, eller för att du har myntfacket på andra hållet..?.. Men det lät som en julbutik i bilen :mrgreen:

Hur är passformen och går det att stänga öppna mittfacket lätt? Har du länk så skicka gärna :-)-)
  • 1
  • 819
  • 820
  • 821
  • 822
  • 823
  • 1912

Byte servopump på S80 1999. Tyvärr gi[…]

Tysta sommardäck V90

XC60 tystare än V90, A6 tystare än Q5...[…]

Jag skulle vilja veta hur du kan veta att den utlo[…]

Tjuvström V70 2005