Moderator: Moderatorer

Sådär, nya torkarblad fram monterade. Annorlunda låsmekanism än det jag var van vid och hade innan, men funkar verkar det göra.
Svängde förbi gds-hallen, la på BBV Prewash Foam och spolade av bilen. Hade med en enkel Foamer som man pumpar upp trycket för hand, men blev riktigt nöjd med resultatet trots det. Lite jobbigt med pumpandet dock...
Någon som vet vad trycket är i gds-hallar? Tänkte skaffa en Foamer som funkar där.
Uninium skrev:
CaptainOats skrev:
Uninium skrev:Monterat solfilmsboard, varför har nästan alla slutat med solskydd i rutan?

Bild
Snyggt, ser man igenom till trafikljus osv ?
Självklart
Vad heter den exakt ? fanns 2 till framrutan en för 500 o en för 150 eller nåt.

Vilket ljusinsläpp kör du?
CaptainOats skrev:
Uninium skrev:
CaptainOats skrev: Snyggt, ser man igenom till trafikljus osv ?
Självklart
Vad heter den exakt ? fanns 2 till framrutan en för 500 o en för 150 eller nåt.

Vilket ljusinsläpp kör du?
Ser inte på tapatalk vad du har för Volvo, 199kr verkar vara standardpris för boarden när jag kollar igenom några modeller. Står det bara vindruta så är det film för hela rutan,bra och funktionsdugligt i Dubai kanske men inte hos oss [WHITE SMILING FACE]️
TommyP86 skrev:Ser lite raggigt ut. En wunderbaum och lite led-lampor på det bara Bild

Men visst kan det va praktiskt.
Har wunderbaum, men den hänger i "herrejävlarhandtaget" i baksätet :) Raggigt blir det om man har en board som täcker halva rutan.
Satt på en ledljusramp köpt från Kina för 700 kronor. Nu jävlar blir det skogsbrand när jag slår på helljuset :D
Som synes på bilderna är dom "vanliga" extraljusen kass. Det vänstra har två riktigt stora fula stenskott som jag har satt eltejp över samt att reflektorn är rejält rostig på båda. Det sitter dock Osram Nightbreaker lampor i h3 variant i dom. Nu lyser allt på helljuset. Funderar dock på att ta bort dom risiga övre och flytta upp rampen dit för att få den mer skyddad.

Bild

Bild
  • 1
  • 794
  • 795
  • 796
  • 797
  • 798
  • 1912

IMG_2421.jpeg

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]