bajenmartin skrev:Äntligen bytt till svart logga! Blev riktigt bra!Psss, tråden heter "Vad har ni gjort för eran Volvo idag?" :D :D :D
Moderator: Moderatorer
bajenmartin skrev:Äntligen bytt till svart logga! Blev riktigt bra!Psss, tråden heter "Vad har ni gjort för eran Volvo idag?" :D :D :D
garinge skrev:Haha, jovisst gör det. Men hade en XC60 innan och det är bra drag här och ett schysst forum:)bajenmartin skrev:Äntligen bytt till svart logga! Blev riktigt bra!Psss, tråden heter "Vad har ni gjort för eran Volvo idag?" :D :D :D
garinge skrev:Ja det är det absolut, men jag håller både min Impala, Passat och Lastbil härifrån, för denna tråden handlar ju om vååååååfflos ;) hahaha...Tack och du kan ha en poäng med det du säger. Ja, alla andra detaljer på bilen är svarta, så som grill, fälgar, speglar och rails. Det var bara själva loggan som var i krom. Har stört mig på det en längre tid.
Men det blev bra, alltid snyggt och göra "blackout" =)
Perra83 skrev:Börjar bli mil på åket nu.Det håller jag inte med om...
fjohan82 skrev:Oj då har du legat på bra med så många mil redan. Hoppas att du är nöjd med nya bilen :DPerra83 skrev:Börjar bli mil på åket nu.Det håller jag inte med om...
Min har gått typ 1100 mil under de 3 månader jag haft den.
Är på landet nu, samma nästa helg (som också är långhelg) vilket blir ytterligare ca 100 mil/helg... 8)
börne skrev:Då tycker vi helt olika..bajenmartin skrev:Äntligen bytt till svart logga! Blev riktigt bra!Tycker den loggan är asful... ett original järnmärke är betydligt snyggare :D
Tvätt av kärran & ett lager snabbvax... nu blänker det fint där under all pollen!!
Vill göra en rättelse!!! Det var en blan[…]
En kinabil som borde tagits in hit kan man ju tyck[…]