Moderator: Moderatorer

Oj.. vart bor du?
Fortfarande minusgrader var och varannan morgon här uppe i Gävle och Stockholm. Och jag kan inte riktigt ställa bilen om det är halt.. behöver den i jobbet. :)
Men nog längtar man lite efter att få på sommardäcken!
joel80 skrev:Oj.. vart bor du?
Fortfarande minusgrader var och varannan morgon här uppe i Gävle och Stockholm. Och jag kan inte riktigt ställa bilen om det är halt.. behöver den i jobbet. :)
Men nog längtar man lite efter att få på sommardäcken!
Bor i Stockholm men pendlar till Uppsala 4-5 dagar i veckan... Men jag kan jobba hemma eller ta tåget om det är minus någon morgon Bild Lessnat på allt buller i bilen så behövde få på hjulen för att se om det gjorde skillnad visar sig mer i morgon. Sen är 16" så fula på vinterhjulen Bild

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tycker mig se många här i Sthlm som svidat om till sommarpuckar nu, så antingen blir det eventuellt intressanta rubriker framöver eller trångt inuti de kommunala medlen. :D
AndreasThn skrev:Hämtade bilen från lackbehandling i onsdags, blev ganska blankt :D
Spoiler »
Snyggt! Och snygg färg! :-)-)
Sommarhjul på :P
Senast redigerad av 1 sura56, redigerad totalt 0 gånger.
Skulle ta bilen i förrgår och den var stendöd, så slängde på laddaren igår tills idag, så nu startar den igen, så då slängde jag på laddaren på lastbilen idag, måste underhållsladda den med :)
  • 1
  • 715
  • 716
  • 717
  • 718
  • 719
  • 1912
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden