Moderator: Moderatorer

Walkmann skrev:
fjohan82 skrev:Varit förbi en Volvoverkstad idag för att få bränslevärmaren upplåst. Sånt som händer när man är bortrest och inte har garage till kärran... :roll:
Upplåst?
Ja efter 3 misslyckade startförsök låser sig brännaren. Då måste felkoderna raderas med VIDA för att btännaren åter ska kunna hjälpa motorn att värmas/tidur/direktstart. Köra en bil med låst värmare i minusgrader gör att motorn får svårt att nå arbetstemperatur.
fjohan82 skrev:
Walkmann skrev:
fjohan82 skrev:Varit förbi en Volvoverkstad idag för att få bränslevärmaren upplåst. Sånt som händer när man är bortrest och inte har garage till kärran... :roll:
Upplåst?
Ja efter 3 misslyckade startförsök låser sig brännaren. Då måste felkoderna raderas med VIDA för att btännaren åter ska kunna hjälpa motorn att värmas/tidur/direktstart. Köra en bil med låst värmare i minusgrader gör att motorn får svårt att nå arbetstemperatur.
Fattar..inget jag varit med om...än :P kommer säkert..
Walkmann skrev:
fjohan82 skrev:
Walkmann skrev: Upplåst?
Fattar..inget jag varit med om...än :P kommer säkert..

Skickat från min iPad med Tapatalk
Renoverat instrumentbelysningen på 60'an så det går att se lite när det mörknar :)
Blev lite missnöjd att bilar innan -64 har vitt sken.. jag hade hoppats på det sköna,gröna ljuset menmen, en glödlampa i rätt kulör går ju att få tag i :lol:

242an har fått sig en mindre makeover med nymålade och uppsmorda bromsar, vaxade fälgar. snart nya stift och olja+filter kommer innan besiktning..
Som vanligt så har jag gjort sakerna lite tidigare än jag postar, men monterat in en 7"-platta för att uppgradera det mesta, kan köra Waze smidigt, Torque för lite intressant data och köra Spotify för musik.

Inte riktigt lika lätt att få "inbyggda" funktioner för oss med det äldre systemet ;p
Steffe3 skrev:Som vanligt så har jag gjort sakerna lite tidigare än jag postar, men monterat in en 7"-platta för att uppgradera det mesta, kan köra Waze smidigt, Torque för lite intressant data och köra Spotify för musik.

Inte riktigt lika lätt att få "inbyggda" funktioner för oss med det äldre systemet ;p
Det vill vi ju se bild på! :)
  • 1
  • 679
  • 680
  • 681
  • 682
  • 683
  • 1912

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards