Moderator: Moderatorer

jwiss skrev:Bytte vindruta för några veckor sedan, efter tvätt idag monterades umweltsplaketten.
Den ska väl sitta längst ner till höger...? Där har jag alltid haft mina monterade, samma med alla andra här i Tyskland (där jag är just nu).
Jag försökte hitta vad som rätt och fel när jag skulle montera min i början av sommaren. Hittade inget men gjorde som alla andra nere till höger. Upptill fungerar ju ändå bara på bilar utan tonad överkant på rutan :)
av jwiss
SBergdahl skrev:Jag försökte hitta vad som rätt och fel när jag skulle montera min i början av sommaren. Hittade inget men gjorde som alla andra nere till höger. Upptill fungerar ju ändå bara på bilar utan tonad överkant på rutan :)
I nedre högra kvadranten kommer den sitta ivägen för mig, bara övre högra som jag inte behöver...
Jag får väll ta o provocera en streifwagen så vi får veta :)
Hängt på en "EZ lip" i väntan på annan läpp-lösning. Helst skulle jag vilja ha Polestars corner splitters till den här modellen. Verkar emellertid omöjliga att få tag i...

Bild
jwiss skrev:Bytte vindruta för några veckor sedan, efter tvätt idag monterades umweltsplaketten.
Var håller du hus?
benny10 skrev:Hängt på en "EZ lip" i väntan på annan läpp-lösning. Helst skulle jag vilja ha Polestars corner splitters till den här modellen. Verkar emellertid omöjliga att få tag i...
Ser rätt trevligt ut på R-fronten :) Hur monteras en sådan?
  • 1
  • 608
  • 609
  • 610
  • 611
  • 612
  • 1912
Ryckig V60CC D4 AWD -16

Du berättade förstås om denna glit[…]

På bilar med LH 2.4 sitter lambdasonden i […]

.. kan man verkligen ha sån otur att man l[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE