- fre 05 aug 2016, 21:46
Jag har tvättat min Volvo idag den blev så ren och har även vaxat den. När jag hade gjort det så körde jag en runda med den
Moderator: Moderatorer
jwiss skrev:Bytte vindruta för några veckor sedan, efter tvätt idag monterades umweltsplaketten.Den ska väl sitta längst ner till höger...? Där har jag alltid haft mina monterade, samma med alla andra här i Tyskland (där jag är just nu).
SBergdahl skrev:Jag försökte hitta vad som rätt och fel när jag skulle montera min i början av sommaren. Hittade inget men gjorde som alla andra nere till höger. Upptill fungerar ju ändå bara på bilar utan tonad överkant på rutan :)I nedre högra kvadranten kommer den sitta ivägen för mig, bara övre högra som jag inte behöver...
jwiss skrev:Bytte vindruta för några veckor sedan, efter tvätt idag monterades umweltsplaketten.Var håller du hus?
benny10 skrev:Hängt på en "EZ lip" i väntan på annan läpp-lösning. Helst skulle jag vilja ha Polestars corner splitters till den här modellen. Verkar emellertid omöjliga att få tag i...Ser rätt trevligt ut på R-fronten :) Hur monteras en sådan?