Moderator: Moderatorer

Var i tvätthallen och tvättade och när jag skulle rulla ut därifrån så stod det som spön i backen... Jaja, fick iallafall bort alla insekter jag samlat på mig under midsommarhelgen :roll:

Bild
Bild
Sort Volvo-logo på plass, takket være DaveBarton.com. Har også fått bestilt sort Volvo-logo til rattet. :)
Volvo-logo.jpg
Volvo-logo.jpg (629.71 KiB) Visad 3343 gånger
Ellers har man fått installert USB-hub og diverse annet.
Lagt 98 mil på mätaren helgen. Mycket för oss som ligger på omkring 1000-1200mil om året.

Vid det här laget borde mina nya däck ha blivit väl inkörda och jag är fasen nöjd med mina Landsail LS588.
Tankat otaliga gånger.
Sett två stycken S90 i det vilda (klassas som otrohet mot nuvarande kärra va? Satan så läcker den var!)
Mötte också en ny XC90 med... halogen. För i helvete männscha.

I veckan borde jag tvätta av allt äckel bilen samlat på sig under dessa mil och boka servicen som bilen tjatar om..

Bild
Senast redigerad av 1 grillchips, redigerad totalt 0 gånger.
Insett vid en närmare koll att mina DRL-ljus behöver en rejäl polering då de börjar bli matta och rejält blästrade. Eller får de bytas ut mot nya...
fjohan82 skrev:Insett vid en närmare koll att mina DRL-ljus behöver en rejäl polering då de börjar bli matta och rejält blästrade. Eller får de bytas ut mot nya...
Slipa ned dom och polera.
+1 på Perra. Skulle behöva göra detsamma på mina lyktor, funderat länge på ett sånt där strålkastar-kit men vågar inte. Blir ju så dumt om man fuckar upp nåt. :D

Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Efter att ha fått fylla på luft i vänster framdäck två gånger på ett dygn fick jag nog idag. Blev ett stopp vid en drip-in-verkstad för att få däcket undersökt och ett litet, men retsamt, hål lagades för 200 spänn...
fjohan82 skrev:Efter att ha fått fylla på luft i vänster framdäck två gånger på ett dygn fick jag nog idag. Blev ett stopp vid en drip-in-verkstad för att få däcket undersökt och ett litet, men retsamt, hål lagades för 200 spänn...

75kr cash i bröstfickan skall man säga :wink:
dieselputte skrev:
fjohan82 skrev:Efter att ha fått fylla på luft i vänster framdäck två gånger på ett dygn fick jag nog idag. Blev ett stopp vid en drip-in-verkstad för att få däcket undersökt och ett litet, men retsamt, hål lagades för 200 spänn...

75kr cash i bröstfickan skall man säga :wink:
Skulle testat det :wink: Dock nöjd, Euromaster ville ha 500 för exakt samma jobb...
Ja skippar man skatter, sociala avgifter och moms kan man sälja tjänster billigt!

Och jag är själv inte mkt bättre.. Har bytt däck på ställen där dom bara kollar konstigt på en om man vill ha kvitto. :/
  • 1
  • 588
  • 589
  • 590
  • 591
  • 592
  • 1912

Ja det var ju billigare än på Volvo […]

Det är nog många D5-ägare som k&ou[…]

Jag menar att om släpet är tomt eller ej[…]

Trasig taklucka

Hej alla! Först av allt vill jag tacka fö[…]