Moderator: Moderatorer

Tvättat för första gången med BVE Grön och får ställa mig i ledet av nöjda kunder, satan så effektivt det var! När jag kom hem från tvätthallen så låg det ett trevligt litet brev på hallmattan :D

Bild
Perra83 skrev:
Spoiler »
Snyggt :D
Hur tycker du båda Chemical Guys medlen funkar?
Funderar på att köpa dom bara för att det är najs att gnida på något och buffa av :wink:
Jorå lättarbetade båda två, samt doftar fint :wink:
Körde whitelight med maskin och la sedan jetseal för hand. Blev fin avrinning, får se hur länge den varar :D
Endelig(!) kan jeg lukke bakluken fra innsiden av bilen og gjennom fjernkontrollen. Superb! :D

[youtube]BAg0CuCiWKc[/youtube]
Fick hem nya växelspaksdamasken idag, återstår att se både när jag har tid att montera den och ifall det ser vettigt ut. Sömmarna var mycket mörkare än jag trodde.
Bilen fyllde 900 mil idag och hon fick en passande tvätt. Hittade en gammal skummlans som ja inte har använt på länge. Fördelen med den är att flaskan rymmer 2L färdig blandning. Tippade i 1.5dl Chemical Guys Honeydew Snow Foam som luktar melon och fyllde upp resten med varmt vatten.
Bild

Det skummar riktigt bra och flugorna i fronten släpper tager så fint
Bild

PPS glasförseglingen är det inte heller något fel på. Tog bilden genom takluckan i lördags när det regnade. Tankade fullt i helgen och dammsög ur.
Bild
Rullade precis ut från SBP, inget alls att anmärka på, inte ens något som kanske med lite god vilja skulle kunna bli något att anmärka på för närvarande :wink:
Idag kom tomten.
DHL-snubben undrade om det var utställningsdäck som skulle sitta på väggen, han förstod inte alls varför de skulle upp till lägenheten... :shock: :lol:
Bild
  • 1
  • 582
  • 583
  • 584
  • 585
  • 586
  • 1912
Polestar 5

Snygg och snabb bil, men jag tror Polestar kommer […]

V70 d5 2008 lastgaller

Har precis köpt en Volvo V70 från 2008 […]