Moderator: Moderatorer

Rastat av bilen från landet in till närmaste större stad idag. Där blev det en provkörning av en Renault Talisman, som har premiär idag, tro det eller ej... :roll:
Var inne hos volvohandlarn och kärade ner mig i en V40 r-design, fullsmetad..den bara stog där och ville med mig hem.. :lol: jaja vi får se..fick med mig en offert samt att dom värderade min V50 classic..
Spoiler »
Grymt snygg! Så jävla sugen på en V40 jag med (D)
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Citat dolt
Användarvisningsbild
av daSea
Riktigt snygg bil jimlindeborg!
daSea skrev:Riktigt snygg bil jimlindeborg!
Tackar, är mer än nöjd med den! :D

Kom precis in efter ha bytt till LED i markbelysningen. Konstigt nog att dom inte sätter LED där original då det sitter LED överallt annars. Men var ju ingen svårighet att byta.

Tyvärr så blev det ingen fotorunda igår, fotografen hade inte laddat kameran, får se när det blir. Vill ju ha vettiga bilder på den :D Men kan bjuda på en mobilbild på inredningen :-)-)

Bild
Snygg klädsel... förstår mig dock inte på dom röda bältena, men det lockar väl kanske fjuniga 18 åringar & inte "gubbar" som mig :wink:

Verkar va en kul bil men synd den bara finns i vitt, hade varit skoj med nåt annat alternativ också för dom som inte gillar vitt, men ska väl va så med en specialversion. Hade varit snygg i nån grå nyans till det svarta eller om det nu måste vara vitt 707 crystal white.

Men smaken är som baken... oavsett en fin kärra :-)-)
Spoiler »
Vad är det för LED du sätter i markbelysningen?
  • 1
  • 576
  • 577
  • 578
  • 579
  • 580
  • 1912

Hade inne en Mercedes på jobbet bubbla och l[…]

Jag ställde frågan när jag kö[…]

Generator Pv 444

Hej! Tack för svar ja orginal Astrolite.Kolen[…]

Kontakten till ECU:n är ju alltså delad[…]