Moderator: Moderatorer

Utövade lite CC/XC aktivitet i värmen. Körde lite betongsten till soptippen. 27°C sa bilen.
2560kg visade vågen bil,släp, jag och all sten. 2000kg efter att ja hade kastat av alla 50 kantstenarna.
Bild
Installerade appen till Wi-Fi enheten för garageportsmotorn och bytte batteri i magnetbrytaren.
Beställde en ATM magnetventil från Autotech idag. Tycker att Volvon tvekar lite och laddar ojämnt efter steg 1 från BSR, misstänker magnetventilen.
Skulle det inte vara den så verkar folk ändå tycka att ATM ger lite mer och mer är alltid bra!
Körde ifrån jobbarkompisens äckliga BMW ikväll - ÄNTLIGEN! Han har ju kört ifrån mina tidigare bilar, men inte längre, HA!
Nästan så man får lite mersmak att spetsa hästkrafterna ännu mer, men så kul ska vi inte ha.
Hastighetsspärren på 210 km/h är iaf ändrad, märkte jag nyss! :lol: 8)
Blev en snabb avspolning påväg till jobbet nu ikväll för att få bort all hemsk pollen och damm som lagt sig på bilen efter lite grusvägskörning i söndags.

Upptäckte fågelspillning på huven tidigare idag, tyvärr försent då det hade redan hunnit bränna fast en aning. Inte ens 12 timmar hann det ligga... Så i helgen blir det fram med maskinen! :roll:
Bytt ut torkarbladet som sett sina bättre dagar på bakrutan.. Sitter Bosch original men nu sitter noname från aliexpress :wink: Kan inte torka sämre iallafall
20160525_160825.jpg
20160525_160825.jpg (341.7 KiB) Visad 1405 gånger
~Kalle~ skrev:Bytt ut torkarbladet som sett sina bättre dagar på bakrutan.. Sitter Bosch original men nu sitter noname från aliexpress :wink: Kan inte torka sämre iallafall
20160525_160825.jpg
Är det inte Biltemas blad man ska ha i bak? :wink: Tror ja bytte på gamla V60n till ett sånt efter tips här ifrån . Men sist ja va på tema tror ja det hade gått upp i pris, kan iofs sett fel. Vill ju inte överbetala för nått ja inte använder :lol:
Idag ska jag göra ett olje & filter byte på bilen då den precis passerat 10.000 mil och fyller snart 10 år :lol: :-)-)
Självklart en tvätt också när man ändå ska vara i en GDS hall.
(Även fast den senaste servicen var för cirka 650 mil sen :oops: )
  • 1
  • 570
  • 571
  • 572
  • 573
  • 574
  • 1912
Vad heter det som är trasigt?

Kolla förresten hur det ser ut på andra[…]

Tex får man alltså på B96 dra v[…]

Ett tips är att testa de olika stolarna - det[…]

Det är vänster fram som låter. . I[…]