Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SoKn
batmac skrev:Plockade bort texten från bakluckan (både v70 och 2.0f) och köpte mig två nya skylthållare. Vet bara inte vilken jag ska ha. Nån åsikt? Vet inte om den silverfärgade blir "för mycket".
Spoiler »
Definitivt den svarta hållaren. Den kromade hållaren blir bara fel, i synnerhet när samtidigt tar bort de kromade beteckningarna.
Jag gick tom steget längre och tog bort VOLVO bokstäverna.
Bild
Kommer nog att göra samma på CC'n.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
svergie2 skrev:Snyggt, men blir lite väl anonymt utan V60 och motorbeteckning enligt mig. :)

Skickat från min Huawei Mate 7
Vet inte "alla" hur en V60 serut ;) tycker mest siffror o bokstäver samlar smuts, vatten droppar o annat smått o gott

Skickat från min E6653 via Tapatalk
av Scamp
SoKn skrev:
batmac skrev:Plockade bort texten från bakluckan (både v70 och 2.0f) och köpte mig två nya skylthållare. Vet bara inte vilken jag ska ha. Nån åsikt? Vet inte om den silverfärgade blir "för mycket".
Spoiler »
Definitivt den svarta hållaren. Den kromade hållaren blir bara fel, i synnerhet när samtidigt tar bort de kromade beteckningarna.
Jag gick tom steget längre och tog bort VOLVO bokstäverna.
Bild
Kommer nog att göra samma på CC'n.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Vart snyggt tycker jag. Själv har jag velat skaffa mig volvo bokstäver samt motorbetäckning (D5) då jag tycker det är lite för "naket" på min bagagelucka :)
palmqvist skrev:
svergie2 skrev:Snyggt, men blir lite väl anonymt utan V60 och motorbeteckning enligt mig. :)

Vet inte "alla" hur en V60 serut ;) tycker mest siffror o bokstäver samlar smuts, vatten droppar o annat smått o gott

Skickat från min E6653 via Tapatalk
Jo, är inte det utan tycker det ser tomt utBild

Beställt kupefilter och knallade in på Volvo ÅF och köpte ett bränslefilter då det var en massa olika mått som kom fram som förslag till min bil. Nu ska jag mäta den så jag kan köpa billigt nästa gång. Frågade förövrigt vad delarna till vevhusventilationen går på till min S80 T6 -04. Uppvärmningsslangen kostade 2400kr ??:-/
  • 1
  • 550
  • 551
  • 552
  • 553
  • 554
  • 1912

Det är den gamla som jag försöker f[…]

..och ett antal till vändor blev det fram och[…]

Nice, det där har jag tänkt att gö[…]

Du köpte B6 istället för B4. Det e[…]