Moderator: Moderatorer

Jag tog på SBMs sån där för några veckor sen.. Fortfarande bättre än innan men inte samma kraftiga effekt som det blev efter att jag fick rutan behandlad av MrCap.
http://www.sbmfordon.se/bilglasforsegling

Finns billigare på biltema.

Var köpte du din?
Användarvisningsbild
av Brainy
Bollnäs bilvård. De körde "8-timmars maraton" i helgen och under en av timmarna kunde man köpa sån där för 19kr. Jag trodde det var ett annat märke som jag varit nöjd med tidigare och köpte på mig 10 st :P

Hoppas denna är lika bra!

Biltemas rain off sägs väl bara hålla någon enstaka vecka?
Ah.. då ska jag kanske inte testa den.. Köpte några sånna där du köpte nu också.. även om dom höjt priset hela 10kr. :)
Ska behandla andra bilen, och om det jag gjorde inte håller så länge kan jag köra på Volvon igen snart.. Det är en väldig skillnad på att ha bra vattenavstötning från rutan eller inte.
Fick en rabattkupong i brevlådan så svängde förbi Volvo och köpte en komfortnackkudde för 140 riksdalel, (340 annars) så nu kan sambon sova hela vägen till Österrike i vinter. :D

Bild
Köpte en varselväst, hela 20 spänn kostade den och kände att det kan vara en bra grej att ha liggandes i bilen tillsammans med snöskyffeln.
Rent tekniskt var det ju igår.. men jag fixade ljusbilden på ena lamphuset.. skruvade upp den lite då den inte lyste långt nog.
La in lite bilder på hur jag gjorde och "skruven" då det ibland kommer frågor här på hur man gör:
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... &start=122
av umekille
Tankat 56liter 95 men bara kört 47mil så funderar
om min 945 är törstig med drygt 1,2/mil blandad körning.
Kanske därav gränsvärden på avgasen ligger nära ombesiktning.
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 1912

Tvätta rent ordentligt först, annars bli[…]

Motorhaveri s60 2.4T

Kuggar på kugghjulet som sitter på dre[…]

tack för svar! servicen kanske inte hål[…]

Motorhuvsjustering