Moderator: Moderatorer

Fyllt tanken, inför morgondagens (eventuella) höjningar.

Men Q-Star var snälla mot mig :p När jag åkte in på området så kostade det 12.06, men jag skulle slänga återvinning i samma veva, så när jag kom till tanken 5-10 minuter senare kostade det 11.74 ^^

Passat på att slänga in nya mattan också, men det är ju inte klockren passning på den tyvärr.
Ska monteras mellan golv och skenor, men varje gång man lyfter locket så lossnar ju mattan från den infästningen :p Men det gör man ju så pass sällan, så det ska väl inte vara något större bekymmer.
joel80 skrev:Har satt upp gallret jag fick hem häromdagen! :D
Klokt, vad är det för ett galler?
Ställt av bilen och kört in V8an för lite vinterförvaring. Gott nytt år Volvovänner! :)
PeterNi skrev:Jag fick en julklapp av en anonym, upptäckte det på Julafton ....
Bild
Kan inte vara något annat än skadegörelse med flit.
Fan vad tråkigt, visst ser det ut som en ren skadegörelse. Hoppas det går att fixa på något bra sätt...

Måste bara dela med mig av en anekdot.
Var på den lokala McDonalds under melldandagarna, parkerade min bil så långt bort från alla andra "idioter" för att bla slippa dörruppslag!
Tror ni inte att den repigaste, skitigaste, buligaste och allmänt sunkigaste V70'n med en barnfamilj ställt sig högst metern från min bil, flera lediga platser fanns brevid min såklart. Men fanskapet ställde sig som sagt meter ifrån min bil! VARFÖR gör folk så?
God fortsättning på er alla
agusta44 skrev:Måste bara dela med mig av en anekdot.
Var på den lokala McDonalds under melldandagarna, parkerade min bil så långt bort från alla andra "idioter" för att bla slippa dörruppslag!
Tror ni inte att den repigaste, skitigaste, buligaste och allmänt sunkigaste V70'n med en barnfamilj ställt sig högst metern från min bil, flera lediga platser fanns brevid min såklart. Men fanskapet ställde sig som sagt meter ifrån min bil! VARFÖR gör folk så?
För att folk förstår ingenting, det bästa är verkligen att utgå från att alla är nötter och sedan kan man bli positivt överraskad "ibland" :mrgreen:
  • 1
  • 492
  • 493
  • 494
  • 495
  • 496
  • 1912
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Var och tittade på en Plus Dark My26, den ha[…]

Husbilar igen, eller ja förare och själv[…]

Termostaten (tror det är den) i både f&[…]

Det är ofta fel på dessa mätarhus.[…]