Moderator: Moderatorer

börne skrev:
grillchips skrev:men antar att man blir lynchad då... :( :D
Ja... det är konstigt att folk inte förstår det där med att ren bil är viktigare än allt annat :mrgreen:
Lillkillen vaknade vid5 då passade jag på o ta med honom till tvätthallen, annars hade man nog blivit lynchade
joel80 skrev:
palmqvist skrev:God Jul på er alla
Desamma!
Bild
...sett till att den fått rulla sin motionsrunda, och få aktivera sina system tills det blir full aktivitet efter vintern (gäller C70). Inga större fel, men ett trögt bromsok bak lät lite, och behöver uppmärksamhet. Nu åter parkerad under tak, tills nästa motionsrunda..

denrullar ;)
Idag fick startkablarna åka fram, jag parkerade om bilen i torsdags och skulle ha åkt en sväng men det blev tyvärr bara en kallstart och 3-4 minuters "igångtid" så det dränerade väl batteriet.

Antar att originalbatteriet sitter i, isåfall är det 4 år gammalt så det är väl dags för ett nytt!
Instruktionsboken skiljer på batteri för man/aut men jag antar att den större sorten som anges för aut får plats även i en man bil? Biltemas 80800 ska vara OK?
Igår blev det tvätt och polering med dubbeltrissig maskin. Menzerna fg400 med hårda trissor, därefter Pingens polish & selant med medelhårda trissor och avslutningsvis Menzerna Power Lock med mjuka trissor. :-)

Bild

Bild
börne skrev:Putsat :D
Snygg spegel
  • 1
  • 489
  • 490
  • 491
  • 492
  • 493
  • 1912

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]