Moderator: Moderatorer

Det förstår jag. Hade jag bott kvar i Skövde (där jag är uppvuxen) som ligger 1h från Jönköpings bildemo så hade jag haft en fullmatad V50 vid det här laget. :D
Bytte också klädseln på sitsen för något år sen pga sprickor. Dröjde inte länge innan den "nya" började slitas upp också men det ser än idag mycket bättre ut än vad den förra gjorde. Man borde köpa på sig ett gäng, eller framförallt ha en i reserv som man slänger på när bilen ska säljas.
Grillchips: ja JB verkar ha en hel del fina bilar med mkt grejjer i. Min bil har nu passerat 40 tusen så om stolen håller sig ok några tusen mil till så är jag nöjd.

Nästa ägare får nog räkna med lite slitage vid de milen ;-)

Det enda jag skulke vilja ha ny är en fin vänster framskärm helst i bilens färg. Men köper nog vilken som helst snart o lackar om för min börjar bli väldigt rostig. De som fanns på demonteringen var buliga eller rostiga.
Bild kollat oljan & fyllt på spolarvätska, tänkte ställa av bilen snart och köra in den i garaget till Mars ungefär.
Spolade av bilen på en självtvätt idag. Passade även på att tanka, 11:13 kr/l tycker jag är ett helt okej pris utan ev. rabatter.
MatsO skrev:Besiktat utan anmärkning och det med fyra Xenon i nosen, Halvljusen orginal plus konverterade heljus
Gött tog mig igenom med 9 xenon i fronten i våras (XC70)

Halvljus Xenon (Osram NB)
Helljus 50w xenon
3xnbb 225 55w xenon wide
Dimljusen 35w xenon (endast tillsammans med Heljus)

Lyste som fasen :)

Såld numera
Synd att inte besiktningsgubbarna gör sitt jobb. Var och varannan resa blir man bländad av nått nöt som tror det funkar bra med xenon och halogenreflektorer... Och utan nivåreglering...
Bredd att hålla med dig, nu hade vi ju båda orginal xenon i halvljuset, och om jag nu vill blända någon så var nog extraljusen värre än mina konverterade Helljus i halogen reflektorer, har haft xenon extraljus sen 04a så är välmedveten om när det är dags o blända av. Har aldrig o kommer aldrig konvertera halogen -> xenon i halvljuset
  • 1
  • 483
  • 484
  • 485
  • 486
  • 487
  • 1912

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi