Moderator: Moderatorer

Vill inte att han råkar sätta solfilmen helt snett! :D
:)
Var o tvättade bilen idag i vårvädret

Bild
joel80 skrev:Lämnat in den för lackskydd, solfilm och foilering av front och instegströsklar! :)

Nu kör jag omkring i den här:
Bild
Du glömde folien på strålkastarna fram har det på min har inte upplevt någon skillnad i prestanda på strålkastarna
Har inte upplevt några skador eller försämringar på strålkastarna på V70:n under tre år.. det finns säkert stenskott där.. men dom syns inte och dom verkar inte påverka ljusbilden. I allafall inte som jag upplevt det.
Sen var jag tvungen att sdra gränsen någonstans.. Det är mycket pengar som rullar ut den här månaden.. ujuj..
Har du gjort både stötfångare o huv? Helt sant att gränsen måste dras någonstans
Inte huven.. Bara "stötfångaren" fram.. Jag gör samtidigt Ditec lackskydd, toning på allt bakom B-stolpen, och foilering vid lastskydd och insteg.. Kostar tillräckligt just nu ändå.
joel80 skrev:Inte huven.. Bara "stötfångaren" fram.. Jag gör samtidigt Ditec lackskydd, toning på allt bakom B-stolpen, och foilering vid lastskydd och insteg.. Kostar tillräckligt just nu ändå. Bild

mmm tuselapparna springer iväg snabbt när det gäller bilar... :-O)
Svängde förbi Volvo idag för att radera felkoder, då bränslevärmaren åter vägrar starta. :-(O)
Det visade sig vara fläkthjulet till värmarfläkten som sjunger på sista versen (CPM-1308), vilket gör att den tillslut låser sig. Bilia ska ha drygt 5800:- för material (fläktmotor VO 30665377) och jobb. Väntar in kostnadsförslag från några andra Volvo-verkstäder...
  • 1
  • 478
  • 479
  • 480
  • 481
  • 482
  • 1912

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]