Moderator: Moderatorer

Hertsh: bilder vill vi ha!

Jag har precis tvättat av mina 18" BBS Medea, om en timme vet vi ifall jag fått sålt de eller ej.
Bytt till nya fräscha Osram Original Xenarc... har nog haft lite dåligt ljuse ett tag utan att tänka på det, nu senaste veckorna har dock det högra tappat ordentligt så var tid för byte. Jäklar va det lyser igen, & om jag förstått det rätt blir det ännu bättre när dom väl har lyst lite.
"Oj, nä, de fälgarna kommer ju inte passa på min V70 gen1"
Två dagar har du haft på dig att kolla upp ifall de passar eller ej. Ibland blir man extra trött på folk.
börne skrev:Bytt till nya fräscha Osram Original Xenarc... har nog haft lite dåligt ljuse ett tag utan att tänka på det, nu senaste veckorna har dock det högra tappat ordentligt så var tid för byte. Jäklar va det lyser igen, & om jag förstått det rätt blir det ännu bättre när dom väl har lyst lite.
JApp det tar några timmar innan de brännt in sig...
Fått på vinterdäcken på V60'n.. Det var -5 när jag gick upp imorse.. så det var dags.
grillchips skrev:"Oj, nä, de fälgarna kommer ju inte passa på min V70 gen1"
Två dagar har du haft på dig att kolla upp ifall de passar eller ej. Ibland blir man extra trött på folk.
Meehh!! :roll:
joel80 skrev:Fått på vinterdäcken på V60'n.. Det var -5 när jag gick upp imorse.. så det var dags.
Låter som att det är dags ja :wink:
Fyllt på kylarvätska och nu sitter jag hos lokala Volvohandlaren och väntar på hjulskifte. 20 minuter sen min tid började och bilen står fortfarande utanför. Tydligen datorstrul. Synd bara att tiden det tar att köra Umeå-Stockholm inte tar hänsyn till det, eftersom det är det jag ska göra sen. Om man nånsin kommer härifrån...
  • 1
  • 443
  • 444
  • 445
  • 446
  • 447
  • 1912

I veckan har besiktning bokats, blev hos Besikta f[…]

AC problem V70 2016 D3

Teoretiskt sett kanske CEM kan känna av att d[…]

Jag är ledsen, men din argumentation g&arin[…]

Går det stänga av denna permanent? Har […]