Moderator: Moderatorer

Du har iallafall ett reservhjul numera har ju inte VOLVO råd o lägga in det...
jwiss skrev:
palmqvist skrev:Du har iallafall ett reservhjul numera har ju inte VOLVO råd o lägga in det...
Jag trodde det var knappen uppe i taket som var nya reservhjulet...
Det är väl den man får använda... :) Undrar om de kommer fortare om man kör med den röda knappen... Har använt oncall knappen en gång på gammla bilen det var när jaag blev hängande med XCn (ibland hjälper inte AWD tyvärr) över en snödriva då var det 5-6h väntan på bärgare, så promenerade istället till närmaste bonde o bad om hjälp...
Idag vill jag tacka säkerhetsspärren på motorhuven för att den finns! Mötte en lastbil på en 90 väg och turbulensen som blev bakom den var enorm, som att köra in in en vägg. Det började tjuta och blinka röda varingssymboler i mätarhuset. Skapligt skitnödig man blev :D Var redan irriterad för lastbilen innan sköt stenar på mig vilket resulterade i ett stenskott i vindrutan :(

Men tack än en gång för säkerhetsspärren, hade inte varit en höjdare att vika motorhuven över framrutan! ;-//
Senast redigerad av 1 jimlindeborg, redigerad totalt 0 gånger.
Jim: Ja, då kan det gå såhär!

[youtube]garptuw5-yM[/youtube]
Jag har besiktat bilen med blankt papper. :D
Jag har också noterat att vinterhjulen har slutat att sjunga nu, helt utan åtgärd. Så jag är helnöjd! :-)-)
Bytte positionsLED häromdan, upptäckte att det var mina sista 2 (bara en behövde bytas men brukar byta båda två samtidigt så båda är lika färska), så en beställning på fler gjordes. Inte mer spännande än så.
Får ev sålt mina 18" Medea i veckan så då ska jag börja kika på lite nya sommardäck till nästa säsong.
  • 1
  • 442
  • 443
  • 444
  • 445
  • 446
  • 1912

I veckan har besiktning bokats, blev hos Besikta f[…]

AC problem V70 2016 D3

Teoretiskt sett kanske CEM kan känna av att d[…]

Jag är ledsen, men din argumentation g&arin[…]

Går det stänga av denna permanent? Har […]