Moderator: Moderatorer

svergie2: Finns det i Google Now alltså? Helt missat, har själv saknat en sådan app men inte brytt mig om att leta reda på om det finns, var det finns eller om man ska behöva bygga en egen app.
grillchips skrev:svergie2: Finns det i Google Now alltså? Helt missat, har själv saknat en sådan app men inte brytt mig om att leta reda på om det finns, var det finns eller om man ska behöva bygga en egen app.
Yes, den känner av när du har kört bil, har iofs Engelska som systemspråk, men det borde funka ändå :) Bild

Se till att du har ställt in att du åker bil! :) Bild
Inte tappar man väl bort dyrgripen på parkeringen? Kanske i usa där parkeringarna är gigantiska och inte kan jämföras med sverige :-)
Hm.. Hade problem häromdagen då jag glömt vilken våning jag ställt mig på i ett parkeringshus.. Tänkte inte alls på vilken våning jag var på när jag klev in i hissen efter att jag hade parkerat... I det fallet skulle inga appar ha hjälpt.
Användarvisningsbild
av P210
grillchips skrev:svergie2: Finns det i Google Now alltså? Helt missat, har själv saknat en sådan app men inte brytt mig om att leta reda på om det finns, var det finns eller om man ska behöva bygga en egen app.
Bild
Har haft det förvalt ett tag, funkar bra men Google har lite problem med tiden, om jag åker till jobbet och parkerar på morgonen kan det fortsvarande stå "för två timmar sedan" när man ska åka hem.
Har inte haft nytta av det än men den dagen man står på en köpcentrumsparkering och river sig i huvudet kan det vara bra att det loggas automatiskt...
Var ute och åkte en sväng idag och åkte igenom boskogen strax utanför Eskilstuna, kunde inte låta bli att stanna och fota lite. Härliga färger såhär års 8)

Bild
Bild

Tyvärr endast mobilbilder då jag inte hade kameran med mig :cry:
  • 1
  • 440
  • 441
  • 442
  • 443
  • 444
  • 1912

Hej sitter och funderar på att skaffa en xc4[…]

Motorn tappar kraft och dör.