Moderator: Moderatorer

Allinug: Jag har mina på däckhotell men vill minnas att det i avtalet står att de kontrollerar tryck osv vid varje skifte.
Låtit sätta dit solskyddsfilm. Lite fel årstid, men tycker det är snyggt. Har även satt film i överkant på vindrutan och på DRL-ljusen. Det sista utan färgning som stenskottsskydd.
Kan någon förklara varför nyare bilar inte har färgat glas i överkant på vindrutan. Var mkt vanligt för några år sedan.
Hm, man kan ju tycka att däcken borde lufttryckkollas men jag borde väl ha tagit reda på det innan. :???: Det bullrar mycket mer med vinterdäcken och jag har upptäckt att det är åtminstone ett av vinterdäcken som sjunger när man kommer upp i 50. Ooo, låter det. :shock:
Har satt snabbkopplingar till CTEK laddarn

Bild

+ lite diskret jagrullar reklam
Bild
Fick upp detta meddelande igår så svängde in på Bilia och bokade en tid idag. 13/11 så ska kärran få sig lite underhåll. Min PST tyckte jag skulle tvätta bilen innan, den brukar ju vara så smutsig när han håller på med den... :roll:

Bild

Bad han även kika på framvagnen, fått ett knarrande ljud när man kör i ojämnheter. Troligtvis bakre länkarmsbussningen som börjar ge sig. :)
Apropå appar vill jag passa på att tipsa om en ny iPhone app som man troligen endera älskar eller inte förstår behovet av alls...

http://j.mp/carishere

Har man iPhone och handsfree i bilen sparar den vart och när man parkerat bilen utan att man gör nånting själv.

Kan vara ett lite billigare alternativ för de som inte har senaste VOC

(Själv behöver jag den till familjens XC60...och skapade appen... hoppas ingen blir sur över att jag nämner den här - jag ber om ursäkt på förhand i så fall.)
Användarvisningsbild
av daSea
Inte idag (eller igår just nu då klockan passerat midnatt) utan i (förr)går då, bytte jag bort min V70II D5 MY11 mot en XC90 D5 AWD R-Design MY12. Det blev en dagstripp till Mora tur och retur, från Borås. (5 h enkel resa...) Men nu glider man runt i en rejäl pansarkryssare...

Bild

Observera den viktiga extrautrustningen som ingick i köpet... (placerade på motorhuven)
chrol skrev:Apropå appar vill jag passa på att tipsa om en ny iPhone app som man troligen endera älskar eller inte förstår behovet av alls...

http://j.mp/carishere

Har man iPhone och handsfree i bilen sparar den vart och när man parkerat bilen utan att man gör nånting själv.

Kan vara ett lite billigare alternativ för de som inte har senaste VOC

(Själv behöver jag den till familjens XC60...och skapade appen... hoppas ingen blir sur över att jag nämner den här - jag ber om ursäkt på förhand i så fall.)
Och för dom med Android så är det inbyggt i Google Now :)
daSea skrev:Inte idag (eller igår just nu då klockan passerat midnatt) utan i (förr)går då, bytte jag bort min V70II D5 MY11 mot en XC90 D5 AWD R-Design MY12. Det blev en dagstripp till Mora tur och retur, från Borås. (5 h enkel resa...) Men nu glider man runt i en rejäl pansarkryssare...

Bild

Observera den viktiga extrautrustningen som ingick i köpet... (placerade på motorhuven)
Grattis! :)
  • 1
  • 439
  • 440
  • 441
  • 442
  • 443
  • 1912

Det där är en kraftigt läckande v&a[…]

Bromsskivor och belägg till 740

Alla skivor som får säljas inom EU komm[…]

Föredrar sim i bilen, slipper koppla upp mobi[…]