Moderator: Moderatorer

Bokat tid för hjulskifte. Halkar runt en aning på morgonen och antisladd/spinn lampan blinkar loss. Så det är väl dags.

Även ändrat lite i min media-setup. Bytt till att köra min surfplatta för musik och gps istället för telefonen. Fixade en liten hållare för den. Inte jättevackert men relativt diskret. Satte ner laddaren för telefonen framför växelspaken.
Spoiler »
Gillar inte att du täckt för varningsblinkersknappen (eller parkera-vart-du-vill-knappen ;) ), annars finurligt gjort! Den där listen är ju verkligen optimal att lägga telefonen på, men den åker ju iväg så fort det kommer en kurva.

Limmat dit hakarna eller?
Mja känner inte att det spelar någon roll, bara att lyfta undan och trycka ;)

Nä inget lim, dubbelhäftande tejp bara.
Satt lite infällda extra backlampor som även går o tända med fjärr om man får en BMW för nära rumpan eller som arbetsljus

Bild

Tända:

Bild

Kassbild på ljusbilden:

Bild
Idag blev det äntligen dags att tvätta bilen. Senast var i juli någon gång så det började bli rätt skämmigt att köra runt i den...

Bild
Mikeys skrev:Idag blev det äntligen dags att tvätta bilen. Senast var i juli någon gång så det började bli rätt skämmigt att köra runt i den...
Härlig bild :)
Mikeys: Snyggt! S40N gör sig förbannat bra i vitt!
Snyggt, vita bilar gör sig riktigt bra i mörker med gatubelysning
Tackar! Jovisst gör den sig bra i mörker. Dock var det mycket try and error för att få till en bra bild. Kanske för att jag är nybörjare på det här med mörkerbilder, hehe... Vi började först på en parkering med gula gatlyktor vilket väl inte blev så bra, men efter att ha flyttat oss till en parkering med vita LED-lampor blev det bättre. Matchar DRL-ljusen också. :) Kompisens svarta S40N var i alla fall betydligt svårare att få bra bilder på.
  • 1
  • 435
  • 436
  • 437
  • 438
  • 439
  • 1912
Bromsskivor och belägg till 740

Alla skivor som får säljas inom EU komm[…]

Föredrar sim i bilen, slipper koppla upp mobi[…]

Hej sitter och funderar på att skaffa en xc4[…]

Motorn tappar kraft och dör.