Moderator: Moderatorer

börne skrev:
simonhalmstad skrev:nu kan snön, minusgraderna och vintern komma! :D
:-O)

NÄÄÄÄÄÄÄ :wink:
Hehe tänke det samma, iaf i Sydsverige får snö och halka gärna hålla sig borta. Snöade tydligen i Kiruna i helgen som var btw :wink:
av Wych
I helgen som var har jag monterat på ett dynamic body kit på min V60. Vet att en del gillar clean-looken men jag har alltid föredragit den med detta utseende, tycker kitet knyter ihop bilen bra o matchar de borstade railsen o kromlisterna fint.

Sen dess har den även fått en service samt Steg 1-optimering hos SMO.

Bild
Micce1980 skrev:Är det till din V50?
----
Har denna i min, visste inte att det fanns olika, din ser lite rymligare ut.?..
Det verkar vara lite förvirring på Bilia Webshop. Till V50 finns inte tillbehöret men till S40N finns det så jag beställde den, artnr 30740417.

Slår man på artnr så kommer det upp glasögonhållare för S60N/V60. Snurrigt värre. Hursom passade den perfekt och rymmer stora glasögon, t ex mina gamla Ray-Ban Wayfarer :D
Användarvisningsbild
av C.W.
TreVolvos skrev:
Micce1980 skrev:Är det till din V50?
----
Har denna i min, visste inte att det fanns olika, din ser lite rymligare ut.?..
Det verkar vara lite förvirring på Bilia Webshop. Till V50 finns inte tillbehöret men till S40N finns det så jag beställde den, artnr 30740417.

Slår man på artnr så kommer det upp glasögonhållare för S60N/V60. Snurrigt värre. Hursom passade den perfekt och rymmer stora glasögon, t ex mina gamla Ray-Ban Wayfarer :D
Originalmonterat i min (tillägsbeställning höger + vänster)
fick dem 'på köpet' ;-//
Mina solbrillor ligger bakom vattenfallet, det funkar det med. :roll: :lol:
Wych skrev:I helgen som var har jag monterat på ett dynamic body kit på min V60. Vet att en del gillar clean-looken men jag har alltid föredragit den med detta utseende, tycker kitet knyter ihop bilen bra o matchar de borstade railsen o kromlisterna fint.
Snyggt! Funderar själv på att skaffa side scuff plates. Dock den senaste designen. Skulle sen vilja lacka dem i bilens färg. Tror den kan bli grymt!
Micce1980 skrev:
börne skrev:
simonhalmstad skrev:nu kan snön, minusgraderna och vintern komma! :D
:-O)

NÄÄÄÄÄÄÄ :wink:
Hehe tänke det samma, iaf i Sydsverige får snö och halka gärna hålla sig borta. Snöade tydligen i Kiruna i helgen som var btw :wink:
Längtar efter skidåkning.. ;) om det nu blir möjligt till det i Sydsverige till denna vinter. :roll: Sen vill man ju ha lite extra nytta med awd:n också :D
jimlindeborg skrev:Lugnat själen lite och tvättat bilen. Har väl samma ångest imorgonbitti när jag kommer ut från jobbet och den är dammig igen!

Bild
Hur mycket toning har du på rutorna? Den ser riktigt snygg ut V50in :-)-)
  • 1
  • 429
  • 430
  • 431
  • 432
  • 433
  • 1912
Värme i kupén laddhybrid

Skulle oxå tippa på el värmaren t[…]

Vårda v90 2025

Hej, har en v90 som nu gått 1600 mil sen Luc[…]

Byt kamrem + kamremsspännare, multirem + mult[…]