Moderator: Moderatorer

Fått hem ny låskista, ser inte allt för avancerat ut att byta. Men med lite tur kanske det bara är att justera vajern något utan att behöva byta ut allt (lättare att se vad som kan vara fel när man har delarna i näven ;p) ^^
Senast redigerad av 1 Steffe3, redigerad totalt 0 gånger.
Snyggt benny! Tycker den diffusorn är vrålläcker, har många gånger fantiserat om att montera den på min V50.

Jag har.. Köpt lite nya hylsnycklar inför kondensorbytet på söndag, passade även på att köpa en däcktrycksmätare samt en mönsterdjupsmätare. Mötte upp min gamle kontakt på Infosite igår på en kaffe, bad honom ta en titt på höger framdäck och det var lite oklart tyckte han, inte olagligt däck men säsongen ut får det rulla och sen ska det bytas. Kul med bil osv. :lol:
grillchips skrev:Snyggt benny! Tycker den diffusorn är vrålläcker, har många gånger fantiserat om att montera den på min V50.
Tackar. Nästa grej blir fronten! Ok till V50, lär bli grymt lyftf!
Senast redigerad av 1 benny10, redigerad totalt 0 gånger.
Benny: Åh, ännu bättre! ;)
Nä det skulle ju bli custom som fan, klippa klistra. Något jag varken har tid, plats, pengar eller kunskap till. Men man måste ju få fantisera lite.
Rille gjorde det på sin V50 (C50/V30) när han byggde om den och det ser ju onekligen läckert ut:
Bild
  • 1
  • 407
  • 408
  • 409
  • 410
  • 411
  • 1912
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]