Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jefe
Haft en trevlig eftermiddag med bilen idag.
Rengjort både in och utsida och även smort skinnsätena.

Så nu får vi hoppas att det fina vädret håller i sig några veckor :D
Användarvisningsbild
av P210
Gjort mig av med semesterns resdamm! Blev en heldag i skuggan igår med dammsugning, grönsåpade mattor, smetade in skinnklädseln med lite Gliptone liquid leather för läderluktens skull.. utvändigt först en grundlig tvätt, sedan en lätt polering med Paint Prep Plus och sedan ett lager Paint Guard Plus!
Och till sist, monterade nya däck/fälgar! Har länge sneglat på en omgång Cratus! tycker de är snygga och ser lättvättade ut, mina Spartacus med fjorton ekrar styck tog sin tid att hålla rena!
Bild
Tyvärr passade inte mina kromade muttrar längre lite större hål i de nya fälgarna så konan var i minsta laget, så jag får jaga nya! Tips på vart man köper en billig omgång? verkar kunna kosta hur mycket som helst? Biltemas hade en fläns på bara 23mm, Volvos original har nästan 28mm.
P210 skrev:Gjort mig av med semesterns resdamm! Blev en heldag i skuggan igår med dammsugning, grönsåpade mattor, smetade in skinnklädseln med lite Gliptone liquid leather för läderluktens skull.. utvändigt först en grundlig tvätt, sedan en lätt polering med Paint Prep Plus och sedan ett lager Paint Guard Plus!
Och till sist, monterade nya däck/fälgar! Har länge sneglat på en omgång Cratus! tycker de är snygga och ser lättvättade ut, mina Spartacus med fjorton ekrar styck tog sin tid att hålla rena!
Bild
Tyvärr passade inte mina kromade muttrar längre lite större hål i de nya fälgarna så konan var i minsta laget, så jag får jaga nya! Tips på vart man köper en billig omgång? verkar kunna kosta hur mycket som helst? Biltemas hade en fläns på bara 23mm, Volvos original har nästan 28mm.
Bildelsbasen kan du köpa en del skruvar, original dessutom
Snyggt P210! Cratus är ohyggligt stilrena men ändå lite pampiga tycker jag.
Om du tycker att dina gamla Spartacus tar plats i förrådet så finns det utrymme här i Bromma! ;)
  • 1
  • 400
  • 401
  • 402
  • 403
  • 404
  • 1912

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]