Moderator: Moderatorer

Fick tvätta golvmattan, pedalerna och delar av mattan mot mittkonsolen, orsaken, började lukta fan pga att jag trampat rakt i en hundblaffa utan att jag såg det, förmodligen för man gick å snacka i mobilen. Sen satte man sig i bilen och lukten kom efter några minuter, faan :evil: Skorna fick sig en duvning med högtrycken oxå.

Fan va jag hatar hundägare som inta kan ta reda på hundskiten. :-(O) :-(O) :-(O) :-(O) :-(O) dom skulle fanimej få slicka upp skiten som straff
jimlindeborg skrev:Walkmann: Sitter 245/45-18 gummin på nu så skulle behöva smalare däck, men ska resta montera dom när jag kommer hem från semestern :)
Ok fattar :) vad tänkte du köra för profil? Själv lite inne på samma..då jag tyckte mina 19" roadster var lite för stort (D)
Användarvisningsbild
av rejsbo
Jag har monterat stänkskydd på Min 2015 V70 idag... :)
Klippte en grävling i de Småländska skogarna ikväll i 80 blås. Det är som att köra på en sten. Närmsta bonde kom cyklande strax efter att det hänt. Han var glad att ha blivit av med den... :???:
Blir en tur till Volvo vid tillfälle för reparation av främre stötfångaren - igen.... :-(O)
  • 1
  • 390
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 1912

Det var ju lite roligt att den här tråd[…]

Ny Kartuppdatering

Jag har bara sett ett sådant här fall. […]

Toppen, tack för snabba svar, jag kikar vidar[…]

Inte idag, men kanske imorgon, så ska det v&[…]