Moderator: Moderatorer

Micce1980 skrev:
linus0010 skrev:slutresultat av lackering av vattenfallet, samt nya kromrattar. (tack till micce1980 för snabb affär och leverans av dem)
Hade det basic mörkgråa vattenfallet innan med svarta plastrattar.
Jag är helt klart nöjd, alla dörrhandtag fick en omgång med samma färg för att matcha.
Nu är det bara en hel-rekond kvar så är jag nöjd för den här semestern.
Blev ju riktigt bra. Hur lackerade du?

Samt vad är det för manöverpanel till klimatanläggningen? Har inte sett att V50 har utan "Auto" nere till vänster samt "Left/Right" klimat nere till höger
Tackar, lackade helt vanligt med sprayburk från biltema :P
Det är inte klimat utan bara AC. har fan den snålaste v50n man kan köpa, har inte ens farthållare. Så knapparna du nämner har inte tryckfunktion utan bara vridfunktion. Kanske volvo släppte V50n i Norge med utrustningspaketet "extra snålt"? haha
linus0010 skrev:
Micce1980 skrev:
linus0010 skrev:slutresultat av lackering av vattenfallet, samt nya kromrattar. (tack till micce1980 för snabb affär och leverans av dem)
Hade det basic mörkgråa vattenfallet innan med svarta plastrattar.
Jag är helt klart nöjd, alla dörrhandtag fick en omgång med samma färg för att matcha.
Nu är det bara en hel-rekond kvar så är jag nöjd för den här semestern.
Blev ju riktigt bra. Hur lackerade du?

Samt vad är det för manöverpanel till klimatanläggningen? Har inte sett att V50 har utan "Auto" nere till vänster samt "Left/Right" klimat nere till höger
Tackar, lackade helt vanligt med sprayburk från biltema :P
Det är inte klimat utan bara AC. har fan den snålaste v50n man kan köpa, har inte ens farthållare. Så knapparna du nämner har inte tryckfunktion utan bara vridfunktion. Kanske volvo släppte V50n i Norge med utrustningspaketet "extra snålt"? haha
Hehe.

Du får fixa en "Garagetråd" och lägga upp bilder :mrgreen: Har du rattknappar till stereo samt farthållare?
av Secca
Bjöd han på ett par möten med nya Volvo v90 på väg mellan Orsa och Falun så ni som bor uppåt landet efter E45 kan hålla utkik efter ett par hyperhård maskade svenskreggade prima testbilar :D Blev så tagen på sängen när jag mötte dem att jag varken hann ta regnr.eller plåta dem, men jag kan säga att dem ser väldigt lovande ut.
Bilen och jag är fortfarande kvar i Småland, där vi har avverkat ca 150 mil den gångna veckan (inkl. resan ner hit). Idag blev det full tank och urplockning av onödiga prylar inför morgondagen. Då blir det en dagstur till Tyskland för "diverse shopping" 8)
Kan även lägga till att min kärra fick sällskap på en parkering på Öland idag av en S60 D4 AWD Cross Country. Svarta 19" och någon mörk vinröd lack... Snyggt!
Användarvisningsbild
av Kriegarn
Idag gav jag bilen nya hjul - det blev ixion II på 20 tum med 255/35. Blev inte för stort utan passar bra till XC70. Lite sport får man ha på väg till skogen...Bild
Senast redigerad av 1 Kriegarn, redigerad totalt 0 gånger.
Idag (onsdag) har jag bränt 100 mil, Kalmar-Puttgarden t/r. Hinkade i 40 liter dansk diesel i Helsingör på tillbakavägen till den enorma summan av motsvarande 10:50 SEK/liter... :roll: Summan på denna resa blev 0.53 enligt datorn och 0.57 på pumpen, hyfsat med 3 pers i bilen, lastad till taket på hemvägen, 17" fälgar och 130 km/h genom Danmark i båda riktningar...
Vågar man säga att den skrapade i de farthinder som finns vid tullstationen i Helsingborg..? :roll:
Blev nyss två beställningar till bilarna.
Vindavvisare (V70) samt LED skyltbelysning (frugans Golf aka. biståndsmottagaren) från SC Styling.
Stänklappar bak, LED till p-ljus, Stegrande älgdekal och "Fiskben" från Vparts.
  • 1
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 393
  • 1912
Dolda Vinkeln...

Eller dom som marknadsförde skiten, algoritme[…]

Låg räckvidd Volvo ex30

Du glömde energiekvationen att varje liter be[…]

Tysta sommardäck V90