Moderator: Moderatorer

White skrev:Köpte en dammvippa och dammade av i motorrummet. :)
Jag tycker att det fungerar bättre med dammsugare. Så det brukar jag göra. :oops:
Dragit iväg på semester till öland. Tog en paus i Lindesberg.

Bild
Lämnat in pärlan på lite skönhetsvård i form av polering, lackskydd, motortvätt samt invändig städning och smörjning av lädret :)

Bild
Gick igenom besiktningen med blanka papper idag! Sen körde jag till Bildeve och kollade om man kunde köpa glödstift till bränslevärmaren, tänkte byta i förebyggande syfte så man inte står utan i vinter. Dock skulle han ha 700:- för det glödstiftet så jag kollar nog runt på ebay eller liknande sidor :)
Jonnybcool skrev:Lämnat in pärlan på lite skönhetsvård i form av polering, lackskydd, motortvätt samt invändig städning och smörjning av lädret :)

Bild
Mycket snyggt!!!!!

Ja va till Volvo o betalade av lite på billånet. 18000kr kvar.
jimlindeborg skrev:Hittade äntligen kabeln till 12V-uttaget idag och monterade det. Perfekt till semesterresan nästa vecka! :lol:

Bild

Tummen upp :)
jimlindeborg skrev:Hittade äntligen kabeln till 12V-uttaget idag och monterade det. Perfekt till semesterresan nästa vecka! :lol:
Kom just hem efter en 600-mila tripp med bilen till bl.a. Italien. Hade kylboxen inkopplad i uttaget bak under hela resan - riktigt bra. Märkte dock att ventilationen under insynsskyddet är obefintlig så det blir varmt runt kylboxen vilket försämrar effekten en del. Hade nog varit bättre att köra utan insynsskydd.

Bifogar en bild från Italien:
Bilagor
1014.jpg
1014.jpg (1.57 MiB) Visad 516 gånger
  • 1
  • 386
  • 387
  • 388
  • 389
  • 390
  • 1912

Det har inte sålts så många &aum[…]