Moderator: Moderatorer

Uninium skrev:
RaggeNo1 skrev:Hämtade ut pärlan från verkstaden idag igen efter reparation/lackering.
Hade tur i oturen att det inte tog värre när jag klapp rådjuret.

Huv, grill, insats (höger), glas (höger), dioder i positionsljus (båda sidor) och blinks (höger) är utbytt.
Plåten innanför grillen (huvlås osv.) riktat.

Huv, ögonlock, brickorna där torkarmotorerna till lyktorn suttit och kofångare lackad.

Bild
GJM188 har jag ägt,så du måste ha brorsan till den. Hehe
Det var fan! :-)
grillchips: Hehe men vem trodde att en "kaktus" skulle vara bekväm? ;)

RaggeNo1: Billigt och snyggt är att byta loggan i grillen mot den uppdaterade :)
Bilagor
IMG_4325.JPG
IMG_4325.JPG (100.25 KiB) Visad 541 gånger
Micce: Haha sant! ;)

Lade skyddsfilm på ena strålkastaren idag. Hade uppskattat storleken till att precis räcka till båda lyktorna men det var precis så att det INTE räckte. Fattades 2cm på höjden...
Första gången jag la film sådär och det var lite trixigt i böjarna men det gick hyfsat väl ändå. Dock är det någon udda färgning av filmen trots att den ska vara transparent, så jag låter den sitta ett par dagar och om det inte lägger sig så fimpar jag det, lägger det sig så köper jag 2x film till och gör om denna och lägger på den andra.
Roat mig med att dra av läderdetaljer i främre halvan av bilen, synd att ljust läder ska vara så snyggt ;p Även tagit en vända med en bekant för att försöka felsöka ett irriterande missljud, fått bud på både växellåda från en annan och hjullager från några andra. Men jag är fortfarande inte hundra på vad det är :/
av Tette
Varit på stan och firat bröllopsdag. Kommer tillbaka till bilen och den är fullkomligt blästrad av måsskit. Hur skulle det vara med lite mer soptunnor så man slipper fågelplågan?

Vet vad jag har att göra i morgon :evil: ...
  • 1
  • 385
  • 386
  • 387
  • 388
  • 389
  • 1912

Min gamla V70 höll på sådär[…]

Enligt Volvos chattsupport är där kä[…]

CarPlay i v70 2016

Frågan är. Hur påverkas denna n&a[…]

Volvo Assistans - och sedan?