Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Haft den på årlig service hos Skobes. 1.755:- fattigare. :)
Användarvisningsbild
av batmac
Skönt att komma ut till det här på morgonen :cry:
Spoiler »
Så det var bara att plåstra om och boka tid för byte. Åker nu runt med en plexiskiva tills på torsdag.
Spoiler »
Försäkringsbolaget kändes bra iaf, första snacket med dom sen jag köpte bilen. Jag sa att jag blev bestulen på en kamera med ett värde runt tusenlappen så killen i andra änden drog av det på självrisken. Alltid nåt.
Användarvisningsbild
av P210
jimlindeborg skrev:Jag vet inte, har aldrig tonat förut men enligt dom jag har pratat med som har använt den filmen säger att det är en enkel match :) Beställde från Soyafilm.se, färdigskuren och klar :)
Undrar om du kommer gilla den på framrutorna.. den är lite tjockare och lite mjölkig att se ut genom, inte riktigt klar. Den är som sagt supersmidig att applicera och funkar på mina bakre sidrutor, men fram, nja.
Användarvisningsbild
av börne
batmac skrev:Försäkringsbolaget kändes bra iaf, första snacket med dom sen jag köpte bilen. Jag sa att jag blev bestulen på en kamera med ett värde runt tusenlappen så killen i andra änden drog av det på självrisken. Alltid nåt.
Trist... Lätt att glömma prylar ibland. Men brukar se till att inget ligger synligt. Bara fan att man ska behöva tänka på det :evil:
Användarvisningsbild
av batmac
börne skrev: Trist... Lätt att glömma prylar ibland. Men brukar se till att inget ligger synligt. Bara fan att man ska behöva tänka på det :evil:
Mja, hade väl egentligen inte glömt den. Har legat där hur länge som helst. Är väl helt enkelt bara dum ;) Skönt att det inte var nya kameran iallafall :shock:
P210: Se på fan, mycket snack om att Vianor har det erbjudandet men först nu när jag kollar som jag hittar infon. Ska boka tid på stört!

(Sitter du i poolen med badringen nu?)
Användarvisningsbild
av P210
F-n, jag fick ingen :(
Kom efter att butiken stängde så jag fick tillbaka nycklarna av nån nisse på verkstan....
Men jag fick en bunt rabattkuponger, 15% på en service/reparation, en hjulinställning och femhundra i rabatt på nästa ac-reparation! och där var kupongen på badringen också, ska banne mig åka dig o kräva den, uppblåst o klar! 120cm i diameter, får ta den på taket :wink:
Hahaha! :lol:
Hoppas jag får lite kuponger på hjulinställning för det har jag inte gjort någon ännu. Om en vecka är det dags för ACn att förhoppningsvis lira igen, tack för tipset P210!
Plockat bort reklamlisten på skylthållaren bak och satt dit en smalare, mer diskret, list.
  • 1
  • 372
  • 373
  • 374
  • 375
  • 376
  • 1912
Service Peugeot 107 2007

Har idag fått klart att dom verkligen skicka[…]

Byte Xenon V70 -08

Misstänker att det är det man får […]

Nästa elbil från Volvo?