Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Rillee
uploadfromtaptalk1433095034431.jpg
uploadfromtaptalk1433095034431.jpg (144.4 KiB) Visad 1021 gånger
Har inte gjort något för bilen. Utan har bara varit ute på landet och kört med älsklingen.
Användarvisningsbild
av xerent
De där fälgarna sitter som en smäck, Jahaja !
Fin puts, jimlindeborg!
Väldigt fin bil och ser ut som ni haft fint väder söderöver, Rillee :)

Jag själv har inte kollapsat på golvet med ryggskott idag som jag gjorde igår utan har käkat Alvedon och gått hårt fram med tvättsvampen på bilen istället :lol:

Bild
Användarvisningsbild
av Rillee
xerent skrev:De där fälgarna sitter som en smäck, Jahaja !
Fin puts, jimlindeborg!
Väldigt fin bil och ser ut som ni haft fint väder söderöver, Rillee :)

Jag själv har inte kollapsat på golvet med ryggskott idag som jag gjorde igår utan har käkat Alvedon och gått hårt fram med tvättsvampen på bilen istället Bild

Bild
Jo vi hade hyfsat väder i mellan åt. Finns det någon bättre medicin än att putsa på bilen?
av JLGA
helgonet1 skrev:Hej

I Onsdags lämnade jag in bilen på reparation. Byte av främrebakvagnsbussningar båda sidor samt byte av inre styrled vänster fram och en fyrhjulsinställning + nya lampor till positionsljusen i fram. Idag monterades fyra nya sommardäck, Vredenstein Ultrac Cento 225*50*17 :D :mrgreen: Där rök skatteåterbäringen :-O)
Vad kostade bytet av bakvagnsbussningarna?
JLGA skrev:
helgonet1 skrev:Hej

I Onsdags lämnade jag in bilen på reparation. Byte av främrebakvagnsbussningar båda sidor samt byte av inre styrled vänster fram och en fyrhjulsinställning + nya lampor till positionsljusen i fram. Idag monterades fyra nya sommardäck, Vredenstein Ultrac Cento 225*50*17 :D :mrgreen: Där rök skatteåterbäringen :-O)
Vad kostade bytet av bakvagnsbussningarna?
bakvagnsbussningarna + styrled och fyrhjulsinställning gick på ca 5900.
Bytte ut ena LED:en i positionsljuset då den bestämde sig för att ha disco. Tur att man har reserver (dags att fylla på...)

Såg även ut som att Sleeper fått ordning på sin bil efter olyckan för ett tag sen. Tror inte han såg att vi mötte varann men ändå. :D
  • 1
  • 361
  • 362
  • 363
  • 364
  • 365
  • 1912
Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]