Moderator: Moderatorer

Tack grillchips: Har en som vill byta sin t-tec som ska sälja så ska se om jag kan hjälpa till. Har ven eventuellt svart skinn till min på G. Får se, kanske ska stanna med den långsamma utvecklingen på min, tittade senast igår på Blocket på en V50 MY09 men den var borta idag, sen finns ju även intresset för en V70 MY10 när nya ratten kom. :)
Walkmann: Haha! :D Vad var det du inte gillade?
Tur i oturen att du har Spider-fälgarna som backup, annars hade jag skällt på dig. ;)
grillchips skrev:Walkmann: Haha! :D Vad var det du inte gillade?
Tur i oturen att du har Spider-fälgarna som backup, annars hade jag skällt på dig. ;)
Tyckte den vart så hög..sen stack dom ut rätt mkt fram vilken såg lite skumt ut. Så den där känslan i magen infann sig, o spiderna åkte på illa kvickt :lol:
Har ju spanat in din kärra grillchips lite därför jag köpte dom för där sitter dom ju klockrent :D
Men men man får kika vidare.....alltid är det något man måste köpa....
Idag på morgonen, på väg in till kontoret, slog den runt. Milen går fort när man har kul... 8)

Bild
av spuzz
Varit inne på verkstaden. Hittade en skada som däckverkstaden åsamkade vid däckbytet. Hela sidokjolen på passagerardörren är tillknycklad. Upptäckte det idag av en slump när bilen stog på en höjd. Enda gången bilen har varit lyft sen leverans så kan inte finnas någon annan förklaring. I övrigt så såg det inte ut att ha blivit några fler skador...

Bedrövligt om det nu är så att personen i fråga som gjorde bytet av däck på Bilia har märkt att man lyft sönder kjolen, för att sen ignorera och köra ut bilen.

*sigh*
Monterat Ocean race dimljus sargar och stänkskydd X4.

Bild Bild Bild
  • 1
  • 353
  • 354
  • 355
  • 356
  • 357
  • 1912

Dumpventil?

Jag nollställde min lampa oktober 2023. Den h[…]

Volvo 240 usa front

Okej