Moderator: Moderatorer

Fortsätter med batteriladdningen några timmar ikväll också. Enligt indikatorn på CTEK:en är batteriet startklart, men det har inte ännu inte kommit till läget då man kan lämna den utan uppsikt under laddning, alltså till underhållsladdningsläge.
Fixat med CANboxen, nu har jag Automatiskt infällbara/utfällbara ytterspeglar vid på o avlarmning, Komfortblinkers, med mera....bekvämt som bara den.
Bilen känns lite modernare...!?
:P
Bild

Fick hem lite reservdelar/service grejor idag. Ny abskrans som ska monteras på 854:an (som ska få en bättre begagnad drivaxel på vä fram) samt oljefilter/olja på den samt bränslefilter till V70in.
Jag blev påkörd bakifrån på Essingeleden idag. Det var halvkö och jag körde i kanske 10 km/h och den vita passaten bakom tittade tydligen någon annanstans. Kåpan till dragkroken hängde i plastslamsor när vi sammanstrålade strax efter närmsta avfart. Bakre kofångaren var delvis intryckt, men jag vågar inte ge mig på fler utlåtanden om skador. De tycks hur som helst vara begränsade. Jag tror att jag är nöjd att kåpan satt där och inte kroken.

Tursamt nog kunde jag trösta bilen med en efterlängtad beställning från England som låg i brevlådan när jag kom hem. Värt att testa deras produkter, ni som tycker att läderklädsel ska lukta läder.
Bild
Sleeper skrev:Jag blev påkörd bakifrån på Essingeleden idag. Det var halvkö och jag körde i kanske 10 km/h och den vita passaten bakom tittade tydligen någon annanstans. Kåpan till dragkroken hängde i plastslamsor när vi sammanstrålade strax efter närmsta avfart. Bakre kofångaren var delvis intryckt, men jag vågar inte ge mig på fler utlåtanden om skador. De tycks hur som helst vara begränsade. Jag tror att jag är nöjd att kåpan satt där och inte kroken.

Tursamt nog kunde jag trösta bilen med en efterlängtad beställning från England som låg i brevlådan när jag kom hem. Värt att testa deras produkter, ni som tycker att läderklädsel ska lukta läder.
Bild
Jobbigt! :c
Sleeper skrev:Jag blev påkörd bakifrån på Essingeleden idag.
Synd men det verkar ju bra med dig iaf, min volvoverkstad gjorde skadebesiktning dagen efter jag var med i en likadan olycka i somras, smidigt.

Idag har jag efter 230 mils europakörning äntligen tvättat av bilen, fälgarna med som imorgon byts till sommarfälgar :)
  • 1
  • 340
  • 341
  • 342
  • 343
  • 344
  • 1912
V60 D4 går ryckigt

Hej! Har en V60 D4 2017 VEA som går ryckigt[…]

Apersson850, du som vet det mesta, har du tips p&[…]

Årsmodell 2018, så tveksamt om det &au[…]

Volvo 740 startar inte