Ett litet miniprojekt då jag gärna spelar Spotify i bilen via AUX ingången, men har insett att man har fan noll koll på körningen när man letar låtar osv

Lite lättare när mobilen sitter fast att hålla koll på vägen samtidigt som man pillar på mobilen när den sitter fast.
Googlade lite igår & hittade denna lilla smidiga mobilhållare, så när NetOnNet öppnade köpte jag en sån här...
http://www.netonnet.se/art/bil-och-navi ... 1978.6333/
Kenu hållaren är löjligt simpel men samtidigt grymt bra

-)
Sedan drog jag kabeln så att den skulle synas så lite som möjligt, fäste den lite med bra tejp på platser där det inte syns för att hålla den på plats, när man ska använda den så tar man bara fram kabeln från facket bakom mittkonsolen, såg till att det var lagom längd på kabeln så att den inte syns när den används då den lägger sig fint i skåran ovanpå mittkonsolen.
I facket syns det såklart, men det gör ju inget
Detta är det som syns från högersidan, men där sitter aldrig jag så slipper se det lilla som syns.
Enkelt men jag blev helnöjd. Visst, kunde ju valt en svart kabel, men nu hade jag denna så det får duga :D Laddkabeln får va lös då den väl används, men det gör mig inget då jag inte kör så långa turer så ofta så jag behöver ladda.
Sedan blev det såklart en tvätt också.