Moderator: Moderatorer

SvenB: Nöjd? Riktade eller spridda LED?
Användarvisningsbild
av SvenB
Jo jag är nöjd. Vilka knepiga frågor du ställer: Riktade eller spridda? Det är 6 framåt och 3 åt sidorna, vad blir det?
SvenB skrev:Jo jag är nöjd. Vilka knepiga frågor du ställer: Riktade eller spridda? Det är 6 framåt och 3 åt sidorna, vad blir det?
inge Före/efter bild?
SvenB skrev:Jo jag är nöjd. Vilka knepiga frågor du ställer: Riktade eller spridda? Det är 6 framåt och 3 åt sidorna, vad blir det?
spricktade? :D
SvenB: Haha, ja, jag är inte säker på termerna men spridda anser jag vara sådana som Basberoende visar på sidan innan. Mitt första par jag köpte var nämligen bara EN stark diod som projicerades rakt fram (eller ja, bakåt, höhö) men tyckte inte de fyllde upp huset/fyrkanten i lyktan så bra utan man såg att det bara var en prick. Kör nu med spridda (dvs dioder runt om och uppepå) och tycker de fyller ut mycket bättre. Helnöjd med resultatet, ska bli intressant att testa ordentligt nu i vinter.

Och som svar på din fråga: jag kallar dina spridda. ;) Riktade kallar jag de som jag hade först innan jag bytte.
av Uninium
Bytt olja i motor och automatlådan.Upphängningen för avgas bak. Tänkte byta bränslefiltret också, men bulten till hållaren var nästintill pulveriserad, så det blir en annan dag.
Senast redigerad av 1 Uninium, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 1912
Huvvajer

Ingen aning men om man letar upp delen i sprä[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Hej, Min bil dog för nån vecka sedan n&[…]

Handbroms