Moderator: Moderatorer

batmac skrev:
Walkmann skrev:
Bild tack (B)
Tyvärr, det blev tydligen inte klart. Inte har jag hört nåt heller :evil:

Sånt gör mig jäkligt less, blir något försenat så hör man faktiskt av sig
Själv är bäste dräng ;)
Men om man nu lämnar bort sin käraste ägodel vill man ju gärna bli informerad om det uppstår komplikationer eller förseningar under operationen! :)
tottish85 skrev: Själv är bäste dräng ;)
Men om man nu lämnar bort sin käraste ägodel vill man ju gärna bli informerad om det uppstår komplikationer eller förseningar under operationen! :)

Som dom brukar säga:
Operationen lyckades, men patienten dog. :shock:

Hoppas att det inte var fallet denna gång och att bilen blir färdig i dag.
tottish85 skrev: Själv är bäste dräng ;)
EbbevonVolvo skrev: Som dom brukar säga:
Operationen lyckades, men patienten dog. :shock:

Hoppas att det inte var fallet denna gång och att bilen blir färdig i dag.
Heh ja vi får väl se. Gav mig ju på att själv försöka byta det jag nu lämnade in den för, men insåg att jag nog inte skulle klara det så jag avslutade i rätt tid och skruvade tillbaka sakerna. Kan ju hoppas att dom inte har råkat ut för samma sak :lol:

Har absolut inget emot att det tar längre tid än tänkt, men då vill man ju veta det. Tänk om jag just igår kväll skulle ha pendlat 10 mil hem, och räknade med att bilen skulle vara klar när jag fått det sagt till mig när jag lämnade in den. Jaja, ska höra mig för nu på morgonen.

Edit* Nu är bilen klar iallafall, men ska testköras innan jag kan hämta den. Får väl se om de ringer upp när den är klar som dom sagt :roll:

Edit2* Läcker bromsvätska, bromsoket måste bytas. Fantastiskt...
Olja och filter, luftfilter, bränslefilter, tankat och bytat ut det trasiga handtaget på föraren. V40 Jubileumsmodell har silvriga handtag i metall till skillnad från dom vanliga som har fula svarta plasthandtag, men det gick inte att öppna dörren med handtaget så nu har vi tre silvriga handtag och ett svart spå en silvrig bil i väntan på lagning av det silvriga. Extremt fult :(
Användarvisningsbild
av batmac
Nu är jag äntligen påväg för att hämta bilen, med hjälp av det vanligt folk kallar buss. Jag tycker helveteslåda passar bättre.

Edit* Kanske kan teasa lite genom att visa vad som ligger i baksätet och uppenbarligen inte sitter fastmonterad :-O)
Spoiler »
edit2 och här är det som är gjort
Spoiler »
Tvättat av den efter en vecka i sälen. (där det är saltfritt) men tyvärr inte på vägen upp/hem.

Endast med avfettning och varmvattenshögtryckstvätt. Blir väldigt rent och fint.

Bild
  • 1
  • 277
  • 278
  • 279
  • 280
  • 281
  • 1912

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]

Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]

Gör som KalleJ säger för att kunna […]