Moderator: Moderatorer

poseidon skrev:Nä vi har elvärmaren också. I vårt fall är det för korta körningar. Måste installera CTEK snabbkontakter.
Installera batteriladdaren till motorvärmaren så laddar den varje gång du stoppar i proppen ;)
Hämtat hem bilen som har varit på service idag. Nu sitter det nya t-blad fram och bak samt en ny och fin kamrem i motorn oxå 8)
Åh, det där behöver jag.. vad köpte du för ljus? Jag vill också lägga dem på separat switch så jag kan slå igång dem om någon kommer lite för nära. :D
Användarvisningsbild
av sthlm
Ett par sådana i flood-utförande under kofångaren kopplade på ett relä som triggas från vanliga backljuset.
Skall fixa en återfjädrande vippa i kupén för att blinka på bakomvarande är det tänkt.
Brukar dyka upp för dryga hundralappen på Ebay.
http://www.ebay.com/itm/Slim-18W-LED-Wo ... 46234da685

Liknande dessa i vanliga backljuset
http://www.ebay.com/itm/2x-50W-High-Pow ... e3&vxp=mtr
mattish skrev:
poseidon skrev:Nä vi har elvärmaren också. I vårt fall är det för korta körningar. Måste installera CTEK snabbkontakter.
Installera batteriladdaren till motorvärmaren så laddar den varje gång du stoppar i proppen ;)
För dyrt
poseidon skrev:
mattish skrev:
För dyrt
Har du kupeuttag? Isf kan du ju grena den inne i bilen och koppla cteken där också. Ut med cteksladden genom torpeden till batteriet ;)
mattish skrev:
Har du kupeuttag? Isf kan du ju grena den inne i bilen och koppla cteken där också. Ut med cteksladden genom torpeden till batteriet ;)
Ja, iofs. Bra där! Fast vetifaan om jag vill hålla på under bilen.
Fick hem blackvuen idag. Får dock vänta med monteringen tills fredag, jösses vad det kliar i fingrarna. :wink:

Bild
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 1912
V60 sliter däck bak

Men står att första steget du länk[…]

Fick mejl av Volvo cars i torsdags om att jag ska[…]

Hade nog tur, för pinnskruvarna satt kvar i b[…]