Moderator: Moderatorer

Fan.. mitt 12v ligger fortfarande i sidofacket i bagaget... Kanske dags att montera..
grillchips skrev:Fan.. mitt 12v ligger fortfarande i sidofacket i bagaget... Kanske dags att montera..
Mitt låg omonterat under hyllan i en månad tills jag hade samlat tillräckligt med krafter. Tog sen max 5 min att montera inkl framplockande av verktyg :o
TreVolvos: Haha jag har nog haft mitt sedan i somras... Har försökt tidigare med monteringen men jag verkar vara en av de olycksalige som inte hittar sladden direkt. Men skam den som ger sig!
Idag sade jag adjö till min S60. Något vemodigt även om det "bara är en bil". Man tänker ju på tiden man lagt ner och milen man har plöjt igenom tillsammans. :|
Men det får bli en Volvo snart igen :D
Fått vinterhjulen påsatta. Konstaterade att fälgsidorna var borta efter skiftet. Fick 4 nya fälgsidor och när jag kom hem kunde jag konstatera att en fälgsida hade försvunnit under hemfärden. :(
Allinug skrev:Fått vinterhjulen påsatta. Konstaterade att fälgsidorna var borta efter skiftet. Fick 4 nya fälgsidor och när jag kom hem kunde jag konstatera att en fälgsida hade försvunnit under hemfärden. :(
Inget vidare flyt....
  • 1
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 1912

Qi laddning är dumheter och bara en gimmick e[…]

motorinställning

Har hittat felet det var kugghjulet till vevaxeln […]

Lambdalampan lyser